اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر - 20

فرجی: تشکیل مجلسی کارآمد در گرو حضور گسترده در انتخابات

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: حضور گسترده مردم با هوشیاری و بصیرت کافی، زمینه ساز تشکیل مجلسی قوی و کارآمد می‌شود.

فرجی: تشکیل مجلسی کارآمد در گرو حضور گسترده در انتخابات

حجت‌الاسلام منصور فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: وجود دموکراسی در ایران همواره موجب توطئه‌های مختلف نسبت به نظام جمهوری اسلامی شده و کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند، در واقع توجهی به دموکراسی ندارند.

وی با بیان اینکه در انتخابات ایران مشارکت حداکثری زنان و مردم همواره وجود داشته است، خاطرنشان کرد: در کشورهای عربی از جمله عربستان زنان از حقوق قانونی خود از جمله رای دادن محروم هستند.

امام جمعه موقت با اشاره به اینکه هرچه قدر نظام جلوتر حرکت می‌کند، این دموکراسی در بخش‌های مختلف بیشتر دیده می‌شود، یادآور شد: عربستان برای ارائه دین اسلامی که خود مد نظر دارد با دموکراسی که در ایران حاکم است در تضاد است و به همین دلیل به مقابله با اسلام ناب می‌پردازد.

وی با بیان اینکه عربستان همواره خود را خادم‌الحرمین نامیده اما در عمل به اسلام ناب عمل نکرده است، خاطرنشان کرد: برای کنار زدن نظام که دموکراسی لازم را در جامعه تحقق بخشیده از سوی دشمنان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام فرجی بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی از آن مردم بوده و مردم با حضور گسترده در راهپیمایی از این نظام به خوبی دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان طی 33 سال گذشته توطئه‌های مختلفی را به کشور تحمیل کرده‌اند، افزود: نظام جمهوری اسلامی با حضور گسترده مردم در صحنه همواره پاسخ دندان شکنی به دشمنان داده است.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی کشور به دست مردم اداره شده است، یادآور شد: مسئولان نیز از درون نظام بوده و مردم با انتخاب خود این افراد را برای خدمت به نظام انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی عصاره فضایل یک ملت است، خاطر نشان کرد: مجلس با حضور متخصصان و معتمدان مردم به مجلسی کارآمد تبدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام فرجی بر حضور گسترده مردم  تاکید کرد و گفت:‌ این حضور با هوشیاری و بصیرت کافی، زمینه ساز تشکیل مجلسی قوی و کارآمد می‌شود.

وی یادآور شد: حضور توام با بصیرت موجب پیشرفت انقلاب اسلامی و نا امیدی دشمنان شده و برنامه‌ریزی‌های استکبار را در هم می‌ریزد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول