اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه متحد و پایداری در کهگیلویه:

حضور پرشور در انتخابات لبیک به ولی‌امر مسلمین است

خبرگزاری فارس: منتخب جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه کهگیلویه و بهمئی و چرام گفت: جوانان باید همت کنند در تبعیت از ولی امر مسلمین با حضور خود در انتخابات برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت کنند.

حضور پرشور در انتخابات لبیک به ولی‌امر مسلمین است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری صبح امروز در جمع پرشمار جوانان و دانشجویان شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: بیشترین کلمات که در بیانات حضرت امام و مقام معظم رهبری موج می‌زند در رابطه با جوانان است.

منتخب جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه کهگیلویه و بهمئی و چرام افزود: بنیان‌گذار کبیر انقلاب جایگاه و اهمت ویژه‌ای برای جوانان قائل بودند و این امر منجر به تبعیت و پیروی این قشر عظیم از امام بود.

بزرگواری خاطرنشان کرد: جوانان در سایه ولایت برگ‌های زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار گذاشته‌اند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس وظیفه خود را در قبال جوانان تا حدودی انجام داده است، تصریح کرد: جوانان با توجه به ذهن پویا و فعالی که دارند می‌توانند با توجه به نیازها و کمبودها طرح‌هایی را به واسطه نمایندگان خود ارائه دهند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شور انتخابات در دست جوانان است، گفت: جوانان که قشر عظیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند می توانند با شور و شعور خود حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

منتخب جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه کهگیلویه و بهمئی و چرام ابراز داشت: جوانان باید همت کنند در تبعیت از ولی امر مسلمین با حضور خود در انتخابات بزرگ زرین دیگری به نام خود ثبت کنند.

بزرگواری در ادامه سخنان خود یادآور شد: هر نماینده‌ای که با پشتوانه مردمی بیشتری وارد مجلس شود بهتر و با توان بیشتری می‌تواند از حقوق مردم خود دفاع کند.

 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول