اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ملایر

شرایط برای حضور حداکثری در انتخابات مهیاست

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: تمام شرایط برای حضور حداکثری مردم در انتخابات در ملایر مهیا شده است.

شرایط برای حضور حداکثری در انتخابات مهیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور پیش از ظهر امروز در جمع کاربران و دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات در ملایر به بحث مهم انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: در اصل 60 قانون جمهوری اسلامی ایران اداره امور کشور مبتنی به رأی و اراده مردم است و در این راستا مکانیزم اراده مردم برگزاری انتخابات است.

وی مجلس را نهاد قانون‌گذاری در کشور خواند و گفت: مهمترین وظیفه مجلس قانون‌گذاری و نظارت است و افرادی که به آن راه پیدا می‌کنند باید افرادی صالح و شایسته و متناسب با معیارهای یک نماینده خوب باشند.

فرماندار ملایر گفت: در خصوص انتخابات سه مرحله حساس قبل، حین و بعد از انتخابات را داریم که با برنامه‌ریزی درست و دقت کافی باید آن را به سرانجام برسانیم و طبق دستورات اعلام شده از وزارت کشور از سوم دی‌ماه و ورود به مرحله انتخابات، شهرستان ملایر به صورت دقیق و همگام با دستورالعمل‌های اعلام شده جلو رفته و تا به امروز هیچ مشکلی در خصوص انتخابات در شهرستان وجود نداشته است.

وی با اشاره به این که در ملایر 190 شعبه اخذ رأی در روز 12 اسفندماه آرای مردم ملایر را جمع‌آوری خواهند کرد، ابراز داشت: از این تعداد 115 شعبه ثابت و 75 شعبه سیار است.

خیریانپور تصریح کرد: جلسات توجیهی برای همه دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات در ملایر برگزار شده است و افراد آموزش‌ها و دوره‌های لازم را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخاباتی سالم در ملایر گذرانده‌اند.

 وی در ادامه آموزش را امری مهم در همه عرصه‌ها برشمرد و گفت: در مقطع زمانی و با توجه به حساسیت امر می‌طلبد همه دست‌اندرکاران انتخابات با دقت کافی و وافی بر آرای مردم نظارت کنند تا مردم با آرامش و با حضوری حداکثری در پای صندوق‌های رأی آرای خود را برای انتخاب کاندیدای مورد نظرشان به صندوق‌ها بریزند.

فرماندار ملایر در ادامه از آمادگی کامل همه نهادها و سازمان‌ها و ادارات ملایر در برگزاری انتخاباتی سالم در 12 اسفندماه در ملایر خبر داد و گفت: نیروی انتظامی نیز برای برقراری نظم و امنیت در شعب اخذ رأی و سطح شهرستان آماده است.

وی در تأکید به کاربران و افراد برگزارکننده انتخابات در شعب اخذ رای اظهار داشت: حفظ بی‌طرفی و رعایت قانون، همکاری لازم با مردم، راهنمایی مردم در نام کاندیداهایی که تشابه اسمی دارند، توجه به سن رأی‌دهندگان، نصب اسامی کاندیداها همراه با کد هر کاندیدا در محل شعب اخذ رأی و رعایت همه موارد اعلام شده از سوی انتخابات کشور بر همه مجریان و برگزارکنندگان واجب است و باید طبق ساعت اعلام شده در شعب حضور و طبق زمان اعلام ستاد انتخابات کشور تا ساعت پایانی رأی در شعب حضور داشته باشید.

خیریانپور در پایان سخنانش ابراز داشت: انتخابات حق سیاسی همه مردم است و مشارکت هر فرد به منزله حضور در تصمیمات برای سرنوشت کشور است.

انتهای پیام/ر10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول