اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

حضور در انتخابات احساس مسئولیت شرعی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: حضور در انتخابات ادای دین و احساس مسئولیت دینی و شرعی است.

حضور در انتخابات احساس مسئولیت شرعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی مسئولان شعب اخذ رای انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی در حوزه فرعی شهرستان نیر اظهار داشت: کارگزاران انتخاباتی باید با اعتماد سازی در بین مردم زمینه حضور حداکثری آنان را در پای صندوق‌های رای فراهم کنند.

وی با بیان اینکه امروز شرکت در انتخابات یک وظیفه اسلامی و اجتماعی است خاطرنشان کرد: این وظیفه باید به طور کامل برای همگان تبدیل شود تا شرکت در آن به عنوان یک وظیفه تلقی شود.

عباداللهی با اشاره به اینکه امروز دشمن از هر سو در صدد ضربه زدن به اصل انتخابات است، ابراز داشت: دشمنان انقلاب ناامید و خسته از هر ترفندی این بار دندان طمع خود را برای انتخابات مجلس ما تیز کرده‌اند و حضور حداکثری ما پاد‌زهری بر این سم است.

فرماندار نیر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را یک وظیفه و انجام مسئولیت عنوان کرد و گفت: اهمیت این انتخابات از آنجا معلوم می‌شود که اکنون صدها کانال ماهواره‌ای درصدد تخطئه کردن و ناکارآمد نشان دادن این وضعیت هستند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت بالای این دوره انتخابات، بر آمادگی و آشنایی کامل نمایندگان فرماندار با اصول و فن اخذ آرای مردم تاکید کرد.

وی افزود: کوچک‌ترین انحراف نمایندگان فرماندار اساس سلامت انتخابات را در شعب اخذ رای به زیر سئوال می‌برد بنابراین باید با جدیت برای برگزاری سالم انتخابات تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان نیر برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت دینی و شرعی و ایثار و فداکاری متولیان به ویژه نمایندگان فرماندار را ضروری دانست.

این مسئول ابراز داشت: برای هیچ یک از داوطلبان نظر خاصی نداریم و تنها وظیفه ما بسترسازی برای انتخابات است.

عباداللهی اظهار داشت: حضور پاک ما در امر برگزاری انتخابات و حضور در پای صندوق اخذ رای عمل به تکلیف شرعی بوده و ما باید به وظایف محوله خود به نحو احسن عمل کنیم و مواظب حق‌الناس باشیم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول