اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم-162

حضور در انتخابات پتکی بر سد تحریم‌ها / مردم وابستگان به ثروت و قدرت را انتخاب نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور پرشور ملت ایران در انتخابات مجلس پتک محکمی برای شکستن تحریم‌ها و سد استکبار است.

حضور در انتخابات پتکی بر سد تحریم‌ها / مردم وابستگان به ثروت و قدرت را انتخاب نمی‌کنند

آیت‌الله علی معلمی در حاشیه سفر به محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با بیان اینکه انتخابات یک فرصت مبارکی است که در سایه انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل ایجاد شده است، اظهار کرد: مردم باید با بصیرت افرادی را انتخاب کنند که به منابع ثروت و قدرت وابسته نباشند.

وی با اشاره به تعبیر ارزشمند، تاریخی و ماندگار رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه "میزان رأی ملت است"، تصریح کرد:‌ این پیام مهم نشان از اعتماد بسیار بالای ایشان به مردم است و سزاوار است که مردم از هر قشری این اعتماد را حفظ کنند.

معلمی افزود: در جایی دیگر امام بزرگوار فرمودند که "مردم قیّم نمی‌خواهند" نیز حدّ اعلای اعتماد به شعور، تشخیص، آگاهی و تفکر مردم است، بنابراین باید این منزلت را همگان حفظ کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری حفظ این منزلت را حضور باشکوه در انتخاباتی آرام، سالم، رقابتی و پرشور بدون هیچگونه حرف و حدیث و اختلافی دانست و گفت: ایران اسلامی با سابقه تاریخی، فرهنگ غنی، داشتن انقلابی ارزشمند و ماندگار و دارا بودن شهدای گرانقدر باید انتخاباتی باشکوه و تاثیرگذار برای اداره امور کشور داشته باشد.

معلمی خاطرنشان کرد: ایران همچون بعضی از کشورهای همسایه نیست که برای انتخابات دعوا کنند و باید مومنین هوشیار باشند و آنهایی که بیشتر حرص می‌ورزند، پول هزینه می‌کنند و وابستگی به منابع ثروت و قدرت دارند را برای حضور در مجلس انقلابی انتخاب نکنند.

وی ادامه داد: باید افراد لایق که انگیزه کار، خدمت، آبادانی، رفاه حال عمومی و عزت و اعتلای این ملت و مملکت را می‌طلبند را شناسایی و انتخاب کنند تا آینده‌ای بهتر از گذشته داشته باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عرصه انتخابات و حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی را شکستن تحریم‌های استکبار همانند پتک محکمی بر چهره و سدی که استکبار ایجاد کرده دانست و افزود: اصل حضور در انتخابات و بعد هم مجلسی بسیار مقتدر که در برابر سلطه‌جویی‌های استکبار مقاومت کرده و بایستد و زورگویان دنیا را وادار به عقب نشینی می‌کند چرا که آنها این وضعیت را در دراز مدت تحمل نمی‌کنند.

معلمی اضافه کرد: دشمنان ایران خیال می‌کردند با اعمال تحریم‌ها در کوتاه مدت کشور را دچار مشکل می‌کند ولی وقتی ببینند جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه‌ای که با اراده و عزم عمومی به وجود آمده، محکم بر جای خود ایستاده است، برای منافع خودشان هم که شده کوتاه می‌آیند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال خاطرنشان کرد: همین مردم عرصه انتخابات را پرشور و شعور برگزار می‌کنند و آنهایی که با هر انگیزه‌ای در راهپیمایی حضور داشتند در انتخابات نیز همان انگیزه متصور است.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول