اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع)‌ هرمزگان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس دشمنان را ناامید و ناکام می‌کند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب حجت‌الاسلام  عبدالرضا رستگار در جمع دانشجویان بسیجی این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران توانست دین اسلام را که سال‌ها بود در مظلومیت کامل به سر می‌برد را از این مظلومیت خارج کند.

وی افزود:دشمنان می‌خواهد دین را به عنوان افیون ملت‌ها معرفی کنند و بگویند تنها چیزی که می‌تواند انسان‌ها را نجات دهد فرهنگ غربی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان یادآور شد: انقلاب اسلامی توانست اندیشه سرمایه‌داری را در جهان در آن شکاف ایجاد کند و انها را به چالش بکشد.

رستگار تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی برای مردم جهان یک الگو شده است و دشمنان چه بخواهند یا نخواهند این اتفاق افتاده است.

وی خطاب به دانشجویان گفت: دانشجو نباید به مسائلی  که در کشورش رخ می‌دهد بی احساس باشد بلکه باید نسبت به هر حرکتی عکس العملی نشان دهد.

رستگار اظهارداشت: اگر دشمنان مسئله بی احساسی را در جوانان یک ملت زنده کنند در رسیدن به اهداف خود خیلی نزدیک شده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات یک امتحان بزرگی است که پیش روی ملت قرار دارد و شما دانشجویان می‌توانید با حضور حداکثری نقش اساسی ایفا کنید.

وی خاطرنشان کرد: دشمن بعد از فتنه 88 خیلی امیدوار شده است که در این انتخابات نیز از همان حربه در به آشوب کشیدن جامعه استفاده کند اما دانشجویان باید چشم و گوش خود را باز کنند و فریب دشمن را نخورند.

رستگار تاکید کرد: حضور حداکثری می‌تواند دشمنان را نا امید و دوستان را امیدوار کند.

وی بیان داشت: در انتخاب نماینده نیز دقت لازم را به خرج دهید تا نماینده‌ای وارد مجلس شود که پیرو ولایت و دلسوز نظام وانقلاب باشد.

این مسئول گفت: نسبت به جریانات سیاسی موجود در جامعه اطلاعات کافی را کسب کنید تا مبادا در دام جریانی که بر علیه انقلاب و ولایت فقیه در حال فعالیت هستند، گرفتار شوید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد تمام خسارت‌هایی را که تاکنون از این انقلاب دیده را جبران کند اما مردم با داشتن بصیرت و حضور در صحنه توطئه‌های آنها را خنثی می‌کنند. 

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول