اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شهرکرد:

نگاه به انتخابات 12 اسفند یک نگاه بین‌المللی است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه شهرکرد گفت: نگاه به انتخابات 12 اسفند یک نگاه بین‌المللی است.

نگاه به انتخابات 12 اسفند یک نگاه بین‌المللی است

کمال اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی در تصمیم‌گیری و توسعه‌مداری کشور لازم است تا مردم از یک سوی در انتخابات مجلس نهم حضور حداکثری داشته و از سویی دیگر با انتخاب نماینده اصلح بستر توسعه کشور را بیش از پیش هموار سازند.

وی برخورداری از مجلسی قوی را نیازمند پشتوانه مردم دانست و گفت: مجلس از بطن مردم است و برای مردم تصمیم‌گیری و قانون‌گذاری می‌کند، بر همین اساس لازم است تا مردم خود برای تعیین سرنوشت خود و کشورشان با بصیرت و آگاهی وارد میدان شده و هوشمندانه انتخاب کنند.

اکبریان با بیان اینکه تشکیل یک مجلس سالم در دو حوزه کاندیدا و مردم قابل بررسی است، گفت: کاندیداها با رعایت اخلاق سیاسی، پرهیز از تخریب دیگران، ارائه توانمندی‌‎ها و قابلیت‌های کاری خود بستر انتخاب هوشمندانه را برای مردم فراهم سازند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: مردم نیز باید با تحقیق و تفحص، رصد عملکرد کاندیدا در دوران تصدی پست‌های مدیریتی خود از انتخاب کورکورانه پرهیز و با علم و آگاهی به اهمیت جایگاه مجلس و اوضاع کشور بهترین انتخاب را داشته باشند.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را با توجه به اوضاع داخلی و خارجی کشور بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: امروز استکبار جهانی با انواع ترفندها و توطئه‌های مختلف سعی در کم‌رنگ نشان دادن حضور حداکثری مردم در این انتخابات دارد که بر همین اساس مردم نیز باید با علم به شرایط روز زمینه ناامیدی دشمن را همچون گذشته فراهم سازند.

اکبریان با تأکید بر اینکه حضور حداکثری مردم تداوم‌بخش حرکت انقلاب است، گفت: نگاه به انتخابات 12 اسفند یک نگاه بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه دشمن بر این انتخابات تمرکز کرده است، گفت: با مرور سابقه انقلاب و خاطرات گذشته به خوبی واضع و مبرهن است که ملت ایران این بار نیز همچون گذشته با حرکت در مسیر خلاف دشمن و حضور حداکثری و صددرصدی در انتخابات آب سردی بر پیکره دشمن خواهند ریخت.

این استاد دانشگاه شفاف‌سازی، پرهیز از ایجاد جو تخریب نمایندگان و ورود چهره‌ها و شخصیت‌های دارای جایگاه و متعهد واقعی به آرمان‌های انقلاب را از بسترهای تحقق مشارکت حداکثری مردم دانست.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول