اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/75

حضور در انتخابات از حجم تهدیدها می‏کاهد

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی تیپ 12 قائم آل‏محمد (عج) سمنان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور یقین از حجم تهدیدها می‏کاهد.

حضور در انتخابات از حجم تهدیدها می‏کاهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، محمدحسن حمزه پیش از ظهر امروز در نشست نهضت روشنگری که با حضور بسیجیان پایگاه بعثت در مسجد قائم (عج) شهرک بعثت در جزین برگزار شد، به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و خواستار مشارکت فعال مردم در انتخابات 12 اسفند امسال شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در سالیان اخیر ثابت کرده‏اند که درک و شعور سیاسی بالایی دارند، گفت: حضور مردم همواره نقطه اتکای نظام اسلامی بوده و آنها در برهه‏های مختلف و در صحنه‏های انقلاب، پشتیبانی از رهبری و دلبستگی خود به امامت را ثابت کرده‏اند.

مسئول سیاسی تیپ 12 قائم آل‏محمد (عج) سمنان در ادامه انتخابات را نماد مردم‏سالاری دینی دانست و برگزاری چندین و چند انتخابات در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی را نماد مردمی بودن حکومت خواند.

وی افزود: حکومت حاکم در ایران در حقیقت به سرچشمه‏های ناب ربوبی وصل بوده و حکومتی الهی و برگرفته از سنت الهی است.

حمزه با بیان اینکه حکومت اسلامی با حکومت‏های مبتنی بر سوسیالیسم و ناسیونالیسم که امروز در جهان رواج دارد فرق می‏کند، تصریح کرد: در نظام اسلامی مردم همه‏کاره هستند و امور مملکت به دست آنها می‏چرخد.

مسئول سیاسی تیپ 12 قائم آل‏محمد (عج) سمنان با بیان اینکه باید در صحنه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری فعال، پرشور و همراه با شعور داشت، تأکید کرد: حضور در انتخابات مجلس نهم همچون تزریق خونی تازه و مفید به رگ‏های انقلاب اسلامی بوده و بدون شک بسیاری از تهدیدهای استکبار جهانی و دنیای غرب را دفع می‏کند.

حمزه خاطرنشان کرد: ملاک‏های گزینش در انتخابات آتی مجلس باید با موازین اسلام، امام، قانون و رهبری منطبق بوده و تمام تلاشمان را انجام دهیم تا فرد اصلح را وارد مجلس کنیم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول