اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین:

مداحان از تریبون هیئت برای تبلیغ کاندیداها استفاده نکنند

خبرگزاری فارس: معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مداحان از تریبون هیئت برای تبلیغ کاندیداها استفاده نکنند.

مداحان از تریبون هیئت برای تبلیغ کاندیداها استفاده نکنند

حجت‌الاسلام عباس نظری امروز در مراسم دیدار مداحان استان قزوین با آیت‌الله باریک‌بین اظهار کرد: مداحان باید توجه کنند که در جهت تبلیغ برای حضور حداکثری مردم  در انتخابات تلاش کنند ولی به هیچ وجه نباید در منبرها و تریبون‌ها از شخص خاصی اسمی بر زبان بیاورند.

وی افزود: دور دوم انتخابات اعضای هیئت رئیسه کانون مداحان استان قزوین در آذر ماه سال 89 برگزار شد و اعضا به مدت چهار سال انتخاب شدند.

وی در رابطه با اهمیت آموزش برای مداحان گفت: در کانون مداحان استان قزوین فراخوانی برای آموزش‌های لازم به مداحان صورت گرفته و برنامه آموزشی در شهر قم برای استفاده مداحان تدارک دیده شده است.

نظری با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در کانون مداحان استان قزوین تشریح کرد: شش شماره ماهنامه چاوش با موضوعات مذهبی تا به حال به چاپ رسیده و توزیع کتاب‌های شعر آیینی همراه با لوح فشرده در میان مداحان صورت گرفته است، اردوهای آموزشی زیارتی برای مداحان یکی دیگر از برنامه‌های انجام شده در کانون مداحان استان قزوین است.

این مقام مسئول برگزاری همایش‌های توجیهی در آستانه مناسبت‌های دینی را از اقدامات لازم برای آموزش هر چه بهتر مداحان دانست و گفت: ارائه آموزش‌های تخصصی برای مداحان در زمینه مقتل‌خوانی و مولودی‌خوانی یکی دیگر از برنامه‌های کانون مداحان است.

نظری در پایان افزود: 950 نفر از مداحان در استان قزوین شناسایی و سازماندهی شده‌اند که از این تعداد 632 نفر مرد و 318 نفر زن هستند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول