اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سعدآباد:

دشمنان برای کاهش حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سعدآباد گفت: دشمنان برای کاهش حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کنند.

دشمنان برای کاهش حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام کشاورز بارگاهی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان دشتستان با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات نهمین دور از مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در ماه‌های اخیر در کشور شاهد آن هستیم برگزاری انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: تمامی دنیای کفر و استکبار و دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ماه‌های پیش چشم بر انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی دوخته و با بهره‌گیری از تمامی ابزاری که در اختیار دارند تلاش خود را برای کاهش و کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی به کار گرفته‌اند.

کشاورز بارگاهی ادامه داد: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی مانند پتکی محکم بر دهان دنیای کفر و استکبار است و مردم با حضور گسترده و حداکثری خود می‌توانند دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس و نومید سازند.

امام جمعه سعدآباد خاطرنشان کرد: باید فضای انتخاباتی را در جامعه طوری رقم زنیم که مردم با بصیرت و آگاهی هرچه تمام در صحنه انتخابات و پای صندوق‌های اخذ آرائ حاضر شوند و سرنوشت خویش را رقم زنند.

کشاورز بارگاهی با تاکید بر برگزاری انتخابات نهمین دور از مجلس شورای اسلامی بر مبنای ارزش‌ها و کرامات بیان داشت: انتخابات باید با حفظ کرامات و ارزش‌ها برگزار شود و نباید ارزش‌ها در انتخابات نادیده قرار گیرند و یا زیر سوال برند و مسئولان باید در راستای تحقق این امر تلاش کنند.

وی گفت: تواضع و فروتنی در انتخابات در ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است و تمامی عوامل اجرایی، نظارتی و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید به گونه‌ای اقدام کنند که روح تواضع و خدمت در این عرصه جلوه‌گر شود و تمامی مردم این مهم را احساس کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول