اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 95

تخریب دیگران فضای انتخابات را ناسالم می‎کند

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخابات باید توجه داشته باشند که تخریب دیگران فضای انتخابات را ناسالم می‎کند.

تخریب دیگران فضای انتخابات را ناسالم می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سید علی طاهری بعد از ظهر امروز در جمع بازاریان شهر گرگان اظهار داشت: فردی که ویژگی‎های مهم و برجسته‎ای دارد باید همان‎ها را به مردم منعکس کند آن‎وقت مردم تصمیم خواهند گرفت به چه کسی رای دهند.

وی تصریح کرد: تخریب کردن دیگر نامزدها به معنای این است که فرد، خودش خیلی برجسته نیست و در نتیجه با تخریب دیگران می‎خواهد خودش را بالاتر از بقیه نشان دهد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص وعده‎های کاندیداها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات اذعان کرد: کاندیداها وقتی می‎خواهند وعده‎ای به مردم بدهند باید مقدورات نظام را در نظر بگیرند، در حال حاضر یکی از مشکلاتی که نماینده‎های فعلی دارند این است که مردم برای پیگیری مشکلات‎شان به آنها مراجعه می‎کنند در صورتی که باید توجه داشت وظیفه اول نماینده قانونگذاری است، لذا باید در وعده دادن به مردم خدا را در نظر بگیرند و صادقانه با مردم سخن بگویند و متناسب با اختیاراتی که برای نماینده تعریف شده است وعده به مردم بدهند.

طاهری در خصوص پرشور کردن انتخابات توسط فعالیت خانه احزاب متذکر شد: قطعا در فعالیت‎های سیاسی اگر حزب، سالم حرکت کند و در بین مردم جا بیفتد و حضور در تشکل‎های گوناگون فعالیت‎ها پیگیری و رصد شود نتایج بهتری خواهد داشت مشروط به اینکه احزاب در چارچوب نظام شکل بگیرند.

وی افزود: کسی که با حمایت یک تشکل خاص در مجلس حضور پیدا می‎کند می‎تواند برنامه کامل‎تری برای خدمتگزاری به مردم ارائه و در راستای آن تلاش کند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی از کاندیداها خواست به خاطر چند روز تبلیغات، سیاه‎نمایی نکنند و اظهار داشت: زحماتی که نظام برای مردم کشیده است نباید زیر سوال برود گرچه ضعف‎هایی هم وجود دارد اما باید به طور واقعی ضعف‎ها دیده شوند و در کنار آن خدمات انجام شده نیز به مردم انعکاس داده شود که موجب دلگرمی مردم به نظام خواهد شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول