اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی گیلان:

حضور در انتخابات تحقق اهداف عالیه انقلاب است

خبرگزاری فارس: کارشناس مسایل سیاسی گیلان گفت: حضور گسترده مردم به‌ویژه جوانان در انتخابات تحقق اهداف عالیه انقلاب و نظام اسلامی است.

حضور در انتخابات تحقق اهداف عالیه انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مسلم نیکخواه بعد از ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه‌های علوم حدیث، علمی‌کاربردی و غیرانتفاعی گیلان در سالن وارش مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) این شهر با اشاره به آرایش سیاسی جناح‌ها و کاندیداهای مربوط به این جناح‌ها اظهار داشت: اصولگرایان با دو جبهه پایداری و جبهه متحد، اصلاح‌طلبان با جبهه‌های مردم‌سالاری و اصلاحات و جریان انحرافی با عناوین جدیدی مانند گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان توحید و عدالت برای ورود به مجلس در تکاپو هستند.

وی با بیان اینکه آرای مردم در انتخاب کاندیدای اصلح تاثیر دارد، افزود: جریان اصلاحات در مجلس ششم، جریان فتنه و جریان انحرافی با تاخیر 11 روزه به بهانه دور کاری و نیز گرانی ارز سعی در ایجاد نارضایتی در بین مردم برای کاهش مشارکت آنان در انتخابات را دارند.

این کارشناس مسایل سیاسی تصریح کرد: این دو جریان ظرفیت انجام اموری مانند شورش و آشوب و اختلاف و بر هم‌زنی امنیت را دارند بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که رأی ما سرنوشت مجلس و کشورمان را تعیین می‌کند.

وی افزود: کسانی که به مجلس می‌روند حتما به جریانی گرایش دارند و اگرچه ادعای مستقل بودن می‌کنند اما کاندیدای با جناح مستقل وجود ندارد و از طرف دیگر برخی از کاندیداها با نگاه به اقبال کاندیداهای دیگر خود را جزو جناح‌های ویژه معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه نمایندگانی که ما انتخاب می‌کنیم باید هماهنگ با نظام باشند اذعان کرد: مردم نمایندگانی انتخاب کنند که از قدرت ایران در منطقه دفاع کنند.

نیکخواه به مشارکت دانشجویان در انتخابات تاکید کرد و گفت: کاندیداها اختلاف عقیده و سلیقه خود را کنار بگذارند و رویه وحدت و خلوص را در پیش بگیرند.

وی به امنیت انتخابات اشاره و خاطر نشان کرد: دشمن از 25 بهمن سال گذشته اقدام به مهره‌سوزی اصولگرایان کرده بود.

کارشناس مسایل سیاسی گیلان، بر لزوم شکل‌دهی به مجلسی هماهنگ با نظام تاکید کرد و گفت: وظیفه ما در این زمان حساس تبیین وضعیت برای افراد، مراقبت از رفتار خود و اطرافیان ماست.

وی با بیان اینکه کاندیداها تاکید بر اجرای قانون را فصل‌الخطاب امور خود قرار دهند اذعان کرد: کاندیداها در رقابت با یکدیگر دچار درگیری‌های محلی نشوند.

نیکخواه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، حضور ملت ایران اصلی‌ترین عاملی است که می‌تواند قدرت ایران را به رخ دشمن بکشد و دشمنان را از تعرض به این کشور بترساند.

وی با اشاره به اینکه استکبار می‌کوشد تا هر چه دارد خرج کند که حتی یک میلیون رأی کم شود افزود: تمام نامزدها و هوادارانشان در مقابل توطئه‌های احتمالی دشمن برای بر هم زدن امنیت مراقب باشند و هیچکس با متهم کردن دیگری آب در آسیاب دشمن نریزد.

وی جوانان را اداره‌کنندگان آینده کشور دانست و یادآور شد: جوانان برای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی باید خود را آماده حضور در تمام عرصه‌های انقلابی کنند.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول