اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 11

انتخابات ایران ثمره مردم‎سالاری دینی است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: انتخابات ایران ثمره مردم‌سالاری دینی است و مردم ایران با حضور گسترده خود، بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را مایوس خواهند کرد.

انتخابات ایران ثمره مردم‎سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت صبح امروز در جمع اعضای ستاد انتخابات استان اظهار داشت: تا پایان سال، دو رخداد مهم در پیش است که نگاه دوستان و دشمنان داخلی و خارجی از پنج قاره جهان به حضور و مانور مردمی ایران در 22 بهمن و انتخابات دوخته شده است.

وی تصریح کرد: گر چه عده‎ای در داخل کشور فراخوان 25 بهمن را داده‎اند که بعضی از سران جریان فتنه برای اینکه عظمت و شکوه حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن کمرنگ کنند تلاش و برنامه‌ریزی داشته باشند.

استاندار گلستان بیان داشت: در چنین شرایط حساس و مهمی که ایران در یک قدمی جهانی شدن قرار دارد که البته اینها ادعا و سخنان دوستداران نظام نیست بلکه خود دشمنان به این قضیه معترف هستند، باید مردم ایران با بصیرت مثال‌زدنی‎شان بار دیگر عظمت و شکوه را در مقابل چشم جهان‌خواران به نمایش بگذارند.

قناعت خاطر نشان کرد: در معتبرترین مجلات علمی سالانه رشد علمی ایران و سایر کشورها مقایسه می‎شود که طبق آمار آنها، کشور ایران بیشترین رتبه علمی را در سال‌های 1389 و 1390 به دست آورده و در سال 1390 نیز به لحاظ رشد علمی رتبه اول منطقه و رتبه 17 را در جهان، از آن خود کرده است.

وی ادامه داد: قرار بود کشور ایران در افق 1404 به رتبه اول منطقه از لحاظ رشد علمی برسد در صورتی که 14 سال زودتر به این افق رسیده که اینها برکات تحریم است گر چه تحریم دشمن سختی‎هایی برای مردم ایجاد کرد اما خروجی خوبی در پی داشت.

استاندار گلستان ابراز داشت: اگر تحریم‎ها نبود ما به سراغ نیروگاه و دستیابی انرژی هسته‎ای نمی‎رفتیم که البته باید از مقاومت و پایداری مردم برای تحمل سختی‎ها قدردانی کرد چرا که مردم با داشتن بصیرت بالا در ظهور و بروز موضع‌گیری‌های‎شان دچار انحراف نشدند و دقیقاً در مسیر انقلاب بودند که ما اکنون شاهد پیروزی‎های مختلف بوده‎ایم.

قناعت از اصحاب رسانه و جراید خواست که در این دو رخداد بزرگ سیاسی، همراهی و همسویی خوبی داشته باشند و اذعان داشت: خبرنگاران که خط مقدم کار و تلاش هستند باید در روند جریان کار انقلاب، تلاشی مضاعف از خود نشان دهند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول