اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 بهمن‌ماه جاری در چهارمحال و بختیاری

رزمایش 1000 نفری پدافند غیرعامل دانش‌آموزان برگزار می‎‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از اجرای رزمایش بزرگ 1000 نفری پدافند غیرعامل در حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی مدارس این استان همزمان با 17 بهمن‌ماه جاری خبر داد.

رزمایش 1000 نفری پدافند غیرعامل دانش‌آموزان برگزار می‎‌شود

حبیب نیکخو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: هم شهدای انقلاب و هم شهدای دوران دفاع مقدس طلایه‌داران واقعی انقلاب هستند که می‌توان آیه‌های ایمان، استقامت و پیروی از خط ولایت را که در مسلک و مرام آنها تجلی یافته مشاهده کرد.

وی، خواری استکبار را یک حقیقت همیشه مسلم و مقدم دانست و تصریح کرد: استکبار در طول تاریخ هر زمان با دین و اعتقادات ملت بازی کرده است در سراشیبی سقوط قرار گرفته و سبب شده است که روز به روز منفورتر و شکست‌خورده‌تر نمایان شود.

نیکخو در ادامه با اشاره به ویژه برنامه‌های کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی این استان در ایام الله دهه فجر، گفت: پیش‌بینی بیش از 250 برنامه محوری در سطح ادارات شهرستان‌ها و مناطق استان، برگزاری 23 نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های کانون‌های فرهنگ و تربیتی استان در شهرستان‌ها و مناطق و برگزاری 23 همایش اعضای برتر کانون‌ها در طول دهه فجر از جمله این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری هشت نمایشگاه بزرگ معرفی مشاغل و حرفه‌های مختلف در شهرستان‌ها و مناطق، برگزاری 220 نشست سیاسی با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی در مدارس، شرکت گسترده و منسجم فرهنگیان و دانش‌‎آموزان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن از دیگر این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.

وی از اجرای سرود همگانی 1357 نفره در مراسم بزرگداشت یوم الله 22 بهمن در سراسر استان خبر داد و گفت: برگزاری طرح نقاشی همگانی با موضوع انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در 50 مدرسه در استان، برگزاری نماز شکر 1357 نفره فرهنگیان و دانش‌آموزان، برگزاری جشن تکلیف دانش‌‎آموزان پایه سوم ابتدایی دختر و پایه سوم راهنمایی و اول متوسطه پسر، برگزاری محافل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

نیکخو ادامه داد:  برگزاری همایش بزرگ 3 هزار و 500 نفری دانش‎آموزان با عنوان امیدان انقلاب در سطح شهرستان‌ها، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی فرهنگیان و دانش‌آموزان در شهرستان‌ها و مناطق،  برگزاری فراخوان عکس انقلاب از دیگر این برنامه‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و نقش بی‌بدیل این آرمان‌ها در روشن نمودن مردم مسلمان ایران اظهار داشت: امام خمینی(ره) با رهبری مدبرانه خویش و با روشنگری‌هایی که در جامعه ایران و خطاب به مسلمانان کشور و جهان ارائه داد، موجب موجی عظیم در راستای بیداری مسلمانان و زیرپا گذاشتن توطئه‌های دشمنان اسلام شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران دریچه‌ای نو را برای مسلمانان و ملت‌های آزاده دنیا باز کرد که با قدم نهادن در راستای آرمان‌های آن بتواند به اقتدار، عزت، شکوفایی و خودباوری ملی دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول