اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حفاظت محیط زیست چابهار خبر داد

کاشت گونه‌های گیاهی با هدف بهره‌برداری در پدافند غیرعامل در چابهار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت محیط زیست چابهار گفت: به مناسبت هفته هوای پاک، کار کاشت گونه‌های گیاهی پوششی با هدف بهره‌برداری در پدافند غیرعامل در چابهار آغاز شد.

کاشت گونه‌های گیاهی با هدف بهره‌برداری در پدافند غیرعامل در چابهار
اشرفعلی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: با همکاری نیروی دریایی سپاه، کاشت گونه‌های گیاهی از نوع پدافند غیرعامل با هدف پوشش مسائل نظامی در منطقه خلیج چابهار به اجرا درمی‌آید.
وی افزود: در هفته هوای پاک با واحدهای آلاینده خدماتی به شدت برخورد می‌شود به طوریکه در همین راستا دو مورد اخطار و یک کارخانه آسفالت و پودر ماهی تعطیل شده‌اند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست چابهار خاطرنشان کرد: در طول این هفته مسابقات نقاشی و راهپیمایی نمادین کودکان مهدهای کودک در چابهار برگزار می‌شود.
حسینی اضافه کرد: با هدف ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست بین دانش‌آموزان، مسابقه روزنامه‌دیواری، کلاس‌های آموزشی و پخش فیلم نیز در این هفته از دیگر برنامه‌های محیط زیست چابهار است.
وی بیان کرد: پاکسازی خلیج چابهار با حضور مسئولان، جوانان ورزشکار و دانش‌آموزان به مساحت یک کیلومتر از دیگر برنامه‌های هفته هوای پاک است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست چابهار افزود: طی مراسمی با حضور فعالان بخش‌های ترویجی و پاکسازی محیط زیست که خدمات ارزنده‌ای داشته‌اند و همچنین ورزش‌های دوستدار محیط زیست تقدیر به عمل می‌آید.
حسینی ادامه داد: معضلات روستاهای همجوار بندر چابهار از نظر زیست‌محیطی با حضور مسئولان مربوطه طی جلسه‌ای بررسی و برطرف خواهد شد.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول