اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان غربی:

مدیران در بحث پدافند غیرعامل وارد نشده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: مدیران در بحث پدافند غیرعامل وارد کار نشده‌اند و به این موضوع اعتقادی ندارند.

مدیران در بحث پدافند غیرعامل وارد نشده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جعفر ذوالفقاری پیش از ظهر امروز در نخستین همایش شمالغرب کشور در زمینه پدافند غیر عامل در بخش صنعت که به همت شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی ارومیه تشکیل شد، اظهار داشت: در بحث مدیریت بحران توجه به پدافند غیرعامل کم رمق است و بر این اساس بسترهای برون سازمانی نیز بیشترین آسیب را بر اثر بی‌دقتی به این موضوع خواهند دید.
وی تصریح کرد: اعتقاد به بحث مدیریت بحران باید نهادینه شود و در زمینه سرمایه‌ها هدفمند عمل کنیم.
این مسئول با بیان اینکه باید در این زمینه وارد عمل شویم، افزود: باید ثبات جمهوری اسلامی ایران را در این بخش به رخ جهانیان بکشیم.
ذوالفقاری با بیان اینکه در حوزه مدیریت بحران کارگروه صنعت و معدن تشکیل داده‌ایم، گفت: این اقدام در راستای تقویت پشتوانه عظیم اقتصادی جامعه انجام گرفته است.
وی ادامه داد: در شرایط طبیعی و غیر طبیعی حساس‌ترین موضوع این است که مراکز حیاتی و حساس ما مورد هدف قرار می‌گیرد. این مسئول ادامه داد: بخش صنعت سرمایه ماست و هر چه تلاش و برنامه‌ریزی مداوم در این زمینه داشته باشیم و شرایط موجود  را تثبیت کنیم اوج پویایی ما را به دنبال خواهد داشت. وی با اشاره به توسعه بخش مدیریت بحران، اعلام کرد: زمانی شاهد توسعه خواهیم بود که وجود امنیت در ذهن جامعه وجود داشته باشد.
این مسئول با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سند چشم‌انداز 20 ساله توسعه برنامه‌های منسجم در این زمینه دارد، گفت: استان آذربایجان غربی استانی است که به شدت در امر مدیریت بحران حساس است و باید به جزئیات بیشتر در این زمینه بپردازیم و به موضوع مدیریت بحران با ظرافت بیشتری نگاه کنیم.
ذوالفقاری اعلام کرد: آذربایجان غربی یکی از استانهایی است که طبیعت خشن دارد و صدمات جبران ناپذیری در رخدادهای طبیعی ایجاد می‌کند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول