اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش:

معضل مواد مخدر مشکلی مخاطره‌آمیز شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش گفت: معضل مواد مخدر در سطح جامعه به مشکلی مخاطره‌آمیز مبدل شده است و باید به این خطر بالقوه توجه زیادی داشت.

معضل مواد مخدر مشکلی مخاطره‌آمیز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدی‌نیا شامگاه امروز در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: اعتیاد ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه است و به این دلیل باید برای ریشه‌کنی این معضل خانواده‌سوز تلاش کرد.

وی افزود: برای مبارزه با مواد مخدر باید برنامه مدونی در نظر داشت و برای این مهم باید تلاش کرد تا برنامه‌ریزی به نحوی شود تا شرایط در این‌باره روز به روز بهبود یابد و به این دلیل باید در این‌باره وقت، سرمایه و ... بیشتری هزینه کرد، زیرا برای سالم ماندن نسل آتی بسیار مهم است.

سعیدی‌نیا با تأکید بر اینکه باید در بخش پیشگیری برنامه‌ریزی جدی شود، تأکید کرد: باید برای پیشگیری از این مشکل در امور فرهنگی و اطلاع‌رسانی به جامعه تلاش کرد و به این دلیل باید تلاش کرد تا مردم درباره مخاطرات و مشکلات آتی این معضل بزرگ اجتماعی اطلاع داشته باشند.

وی تأکید کرد: باید اجرای برنامه‌ها را از مدارس، خانواده‌ها و ... شروع کرد زیرا باید جامعه برای فعالیت افراد در این حیطه بسیار ناامن شود.

رئیس شورای اداری شهرستان شوش تأکید کرد: همه باید به صورت جهادی برای مبارزه با این معضل اجتماعی تلاش کنیم و در این‌باره باید هدف‌گذاری صحیحی انجام شود.

سعیدی‌نیا تأکید کرد: هدف‌گذاری و برنامه‌ زمان‌بندی در این‌باره بسیار مهم است و به این دلیل باید در این‌باره تلاش مضاعفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید برای فعال‌سازی کمیته‌های این ستاد تلاش کرد و همه در چارچوب برنامه‌های تعیین شده تلاش کنیم درصدی از معضلات موجود در این‌باره را کاهش دهیم.

رئیس شورای اداری شهرستان شوش تأکید کرد: باید برای کاهش این معضل برخورد‌ها شدید و بازدارنده باشد و به این دلیل در 11 ماه گذشته کشفیات بسیار زیادی در این‌باره در سطح شهرستان انجام شده است و این مهم تنها با تلاش مستمر میسر است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول