اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

مبارزه با اعتیاد در اولویت امور قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملایر گفت: مبارزه با اعتیاد باید در اولویت همه کارها قرار گیرد.

مبارزه با اعتیاد در اولویت امور قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور عصر امروز در ستاد فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر به معضل مواد مخدر اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه امروز شاهد افزایش مصرف مواد مخدر در جامعه هستیم به طوری که نوع صنعتی آن افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی و همه اقشار مختلف جامعه به ویژه دستگاه‌های فرهنگی باید در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم گام بردارند، گفت: در شهرستان ملایر تاکنون اقدامات زیادی در خصوص مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است.

فرماندار ملایر بر اقدام لازم برای متادون درمانی بعد از ترک معتادان و خروج آنها از زندان تأکید کرد و افزود: کارمندان معتاد در سطح ادارات نیز باید جمع‌آوری شوند.

وی با اشاره به مرگ و میر ناشی از اعتیاد تأکید کرد: باید اطلاعات جامعی از این نوع مرگ و میرها تهیه شود.

خیریانپور در ادامه بر ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر تأکید کرد و افزود: پاکسازی مناطق آلوده، آموزش و توجیه گروه‌های مرجع، آگاه‌سازی عمومی برای اقشار جامعه می‌تواند در کاهش استفاده از مواد مخدر و مبارزه با آن مثمر ثمر باشد.

وی به بحث استعمال مواد مخدر توسط زنان اشاره کرد و ابراز داشت: متأسفانه شاهد استفاده مواد مخدر صنعتی در میان زنان هستیم که این موضوع نیز باید مورد بحث قرار گیرد و اقدامات لازم انجام شود.

فرماندار شهرستان ملایر در تأکید به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی افزود: مبارزه با اعتیاد باید در اولویت همه کارها قرار گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر نیز ابراز داشت: حجم مواد مخدر زیاد است اما امکانات مبارزه با مواد مخدر کم است که باید به حداکثر برسد.

ابراهیم سعیدی انجام تست دوره‌ای از کارمندان، سرکشی از باشگاه‌های ورزشی برای جلوگیری از شیوع مواد مخدر، پاکسازی روستاها و... را خواستار شد و گفت: تعداد 50 رزمایش در پاکسازی مناطق آلوده شهر در 10 ماه امسال انجام شده است.

علی تکلو مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر نیز بیان داشت: برگزاری برنامه‌های هنری، هماهنگی با تبلیغات اسلامی برای تشکیل جلسات گفتمان دینی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و آگاه‌سازی دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های انجام شده برای مبارزه با مواد مخدر بوده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول