اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار خبر داد

راه‌اندازی مرکز بازپروری و ترک اعتیاد در بیجار

خبرگزاری فارس: فرماندار بیجار با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون 4 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است، گفت: 200 نفر از عوامل توزیع و مصرف این مواد نیز دستگیر شده‌اند.

راه‌اندازی مرکز بازپروری و ترک اعتیاد در بیجار
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج خلیل جمشیدی صبح امروز در نشست مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های بیجار و دیواندره که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان برگزار شد، اظهار داشت: اجرای طرح اجتماع‌محوری در زمینه مبارزه با ترویج و توزیع مواد مخدر زمینه‌ساز ریشه‌کن کردن مصرف این مواد را در جامعه فراهم خواهد کرد.
به گفته وی پاک‌سازی جامعه از مواد مخدر نیازمند عزم و اراده همگانی است و همکاری نزدیک مردم و مسئولان این روند را تسریع می‌بخشد.
فرماندار بیجار تصریح کرد: در این طرح مردم با همکاری مسئولان و دستگاه‌های متولی مبارزه با مواد مخدر و شناسایی نقاط حساس و بحرانی در زمینه مصرف مواد مخدر برای پاکسازی و ریشه‌کن کردن مواد مخدر در این مناطق اقدامات مورد نیاز را به عمل می‌آورند.
جمشیدی اضافه کرد: در حال حاضر با همکاری گسترده مردم شهرستان بیجار در چند منطقه این طرح به اجرا درآمده و نتایج مطلوبی نیز حاصل شده است.
وی تصریح کرد: تشکیل کمیته‌های مختلف شورای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان، تشکیل کارگاه‌های آموزشی و پیشگیرانه برای اقشار مختلف مردم، کارکنان دستگاه‌های اجرایی و دانشجویان از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی اجرا شده در شهرستان بیجار به منظور ریشه‌کن کردن اعتیاد است.
به گفته فرماندار بیجار، حمایت از انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد فعال در زمینه پیشگیری و مبارزه با مصرف مواد مخدر از دیگر اقدامات مفید و سازنده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان است.
جمشیدی از راه‌اندازی مرکز بازپروری و ترک اعتیاد معتادان در این شهرستان خبر داد و افزود: امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز بستر لازم برای سالم‌سازی افراد آلوده بیش از گذشته در این شهرستان فراهم شود.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول