اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه مشورتی برنامه‌های اجرایی پیشگیری از اعتیاد مطرح شد

مشارکت ارشاد قم در عرصه پیشگیری از اعتیاد

خبرگزاری فارس:‌ جلسه مشورتی برنامه‌های اجرایی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

مشارکت ارشاد قم در عرصه پیشگیری از اعتیاد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، علیرضا خلیلی مسئول واحد امور فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اداره کل ارشاد قم در این جلسه اظهار داشت: موضوع و محوریت اصلی این جلسه بر اساس برنامه‌های طراحی شده پیشگیری از اعتیاد قرار داشت که پیشنهاد و نظرات کارشناسی دعوت‌شدگان در خصوص اجرای این برنامه‌ها به صورت متمرکز و یا پراکنده در چند نقطه از شهر مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: مقرر شده است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم طبق سرفصل‌های فرهنگی، هنری و آموزشی خود و بر اساس تخصیص اعتبار برای فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در زمستان سال 90 برنامه‌های مختلفی را با مساعدت و مشارکت برخی دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد اجرا کند و در این میان استفاده از نظرات متعدد و مطلوب‌تر افراد حقیقی و حقوقی همواره مدنظر قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: این جلسه نخستین نشست هم‌اندیشی برای آغاز فعالیت‌های برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد بود که در آینده با این هدف جلسات متعددی نیز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول