اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشگیری بهزیستی استان زنجان خبر داد

فعالیت 302 تیم فعال در زمینه پیشگیری از اعتیاد در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر 302 تیم فعال پیشگیری از اعتیاد در استان زنجان فعالیت دارند.

فعالیت 302 تیم فعال در زمینه پیشگیری از اعتیاد در زنجان

 گل‌نسا آقامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: معاونت پیشگیری و بهزیستی استان زنجان اقدامات مختلفی را در زمینه مبارزه و مقابله با مواد مخدر انجام داده است.

وی با بیان اینکه کمیته پیشگیری در زمینه مبارزه با مواد مخدر اقدام به تشکیل 10 جلسه کرده است، ادامه داد: این جلسات به صورت دوره‌ای برگزار شده است.

معاون پیشگیری بهزیستی استان زنجان از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط کمیته پیشگیری را برگزاری برنامه آموزشی با حضور مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان عنوان کرد و افزود: این کلاس‌های آموزشی به مدت 20 دقیقه برگزار شده است.

وی همچنین با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از مراکز اقامتی میان مدت یادآور شد: برگزاری جلسات آموزشی شش ساعته نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط کمیته پیشگیری و اعتیاد است.

آقا محمدی با بیان اینکه در حال حاضر 177 نقطه محل آموزشی و کاری در استان زنجان فعال است، اضافه کرد: همچنین در حال حاضر 302 تیم در زمینه پیشگیری از اعتیاد فعالیت دارند.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول