اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان در جمع خبرنگاران:

اعتیاد و بیکاری، دلیل سرقت‌های خرد در لرستان است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لرستان گفت: متأسفانه دو مقوله‌ مهم اعتیاد و بیکاری موجب افزایش سرقت‌های خرد و جزئی در استان شده است.

اعتیاد و بیکاری، دلیل سرقت‌های خرد در لرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار کاظم علیزاده در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به اینکه بحث مواد مخدر هم‌چنان در اولویت مأموریت‌های پلیس در لرستان است، گفت: در دستگیری و برخورد با قاچاقچیان کمتر با مقوله‌ بارانداز در استان مواجه شده‌ایم و خوشبختانه استان لرستان کمتر مقصد این بارها بوده بلکه بیشتر به عنوان گذرگاه و مسیر عبور این بارها با قاچاقچیان برخورد کرده‌ایم، چرا که استان لرستان متصل کننده‌ چند استان مرزی و مرکزی کشور به هم است.

وی امن ساختن فضای جامعه برای شهروندان و نا امن ساختن آن برای مجرمان را وظیفه‌ اصلی پلیس عنوان کرد و گفت: در همین راستا برخورد مأموران ما  نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است، که این خود حاصل ماه‌ها تلاش در جهت تعقیب و مراقبت از نحوه رفتار  قاچاقچیان است، که در نهایت به دستگیری آنها منجر شده است و در بحث کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته نیز 13 درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

علیزاده در ادامه از سرقت‌ها به عنوان دومین مقوله‌ای که مردم استان را رنج می‌دهد، یاد کرد و افزود: در بحث سرقت‌های خشن و مسلحانه نسبت به سال گذشته 67 درصد افزایش کشف داشته‌ایم و فقط دو مورد آدم‌ربایی در استان لرستان اتفاق افتاده است، که هر دو مورد نیز توسط تلاش‌های پلیس فیصله پیدا کرده و پرونده هم به مراجع قضایی تسلیم شده است.

علیزاده وضعیت استان لرستان را در رابطه با میزان وقوع سرقت‌های کلان بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: متأسفانه دو مقوله‌ مهم اعتیاد و بیکا‌ری موجب افزایش سرقت‌های خرد و جزئی در استان شده است.

انتهای پیام‌ش/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول