اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار:

مردم فریب تبلیغات دروغین ترک اعتیاد را نخورند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر اینکه فرایند ترک اعتیاد یک موضوع علمی و پزشکی است، از مردم این شهرستان خواست تا فریب تبلیغات دروغین مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز را نخورند.

مردم فریب تبلیغات دروغین ترک اعتیاد را نخورند
سیدعباس جوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: ‌معضل اعتیاد که دامن‌گیر برخی از جوانان و به طبع آن خانواده‌ها شده است، در حال حاضر جزو مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان نظام است.
 
کشورهای استکباری حامی اصلی تولید و توزیع مواد مخدر هستند
وی با تاکید بر اینکه تولید و توزیع مواد مخدر یکی از مهم‌ترین دسیسه‌های کشورهای استکباری برای انحراف جوانان ملت‌های مستقل و آزادیخواه است، گفت: اگر به ریشه این معضل نگاه کنیم به طور قطع دست استکبار جهانی را در پشت پرده می‌بینیم.
عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان شهریار تاکید کرد: در این شرایط خانواده‌ها باید اطلاعات خود را درباره معضل اعتیاد افزایش دهند تا بتوانند جوانان را از دام‌هایی که در برابر آنها پهن شده، مصون سازند.
جوهری ادامه داد:‌ برخی اوقات کم اطلاعی جوانان و خانواده‌ها معضلات را بیشتر می‌کند که یکی از این موارد تبلیغات دروغین ترک اعتیاد است.

کمپ‌های غیر‌مجاز ترک اعتیاد در شهریار تعطیل می‌شوند
وی تصریح کرد: اگر یک نفر بیمار از طریق غیرعلمی به دنبال ترک اعتیاد برود، به طور قطع مشکلات بیشتری دامن‌گیر وی خواهد شد، به همین دلیل تاکید ما به خانواده‌ها و بیماران استفاده از روش‌های علمی و زیرنظر متخصصان مجاز است.
فرماندار شهرستان شهریار در ادامه به وجود مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: اخطارهای لازم به این مراکز برای اخذ مجوز داده شده و آن دسته از مراکزی که به این اخطارها توجه نکردند، طی روزهای اخیر با دستور مراکز صلاحیت‌دار تعطیل شدند.
جوهری در پایان تاکید کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مراکز قضایی و انتظامی این رویه در قبال مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز با جدیت پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول