اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/22

مقدمات برگزاری انتخابات در استان تهران آماده است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان تهران از آمادگی مجموعه استانداری و سایر دستگاه‏های مرتبط برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران خبر داد.

مقدمات برگزاری انتخابات در استان تهران آماده است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران صفرعلی براتلو ظهر امروز در نشست امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، فرماندار دماوند، بخشدار رودهن و دیگر مسئولان محلی رودهن اظهار داشت: برای اثبات پوشالی بودن تهدیدها و تحریم‏های جهان غرب مصادیق بسیاری می‏توان برشمرد.

وی ادامه داد: شکست آمریکای جنایتکار در جنگی که خود در عراق به راه انداخته بود، از جمله نمونه‏های پوچ بودن تهدیدهایی از این دست قلمداد می‏شود.

براتلو با اشاره به هزینه‏های سنگین جنگ عراق برای آمریکا خاطر نشان کرد: 10 سال پیش از این، "رایس" وزیر امور خارجه وقت ایالات متحده در مصاحبه با رسانه‏های رژیم صهیونیستی حمله به ایران و سوریه را در امتداد مسیر هجوم نظامی به عراق خوانده بود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: اما این استعمارگر جهان‏خوار طی 9 سال جنگ در عراق متحمل هزینه‏های سنگینی شد.

وی اضافه کرد: بر اساس اذعان منابع اخذ آمار ایالات متحده آمریکا، این کشور در جنگ عراق متحمل 34 هزار و 500 کشته و مجروح و یک هزار میلیارد دلار هزینه مالی شده است.

براتلو این آمار را غیرواقعی خواند و افزود: پر واضح است که این ارقام هرگز آماری واقعی نیست؛ چرا که مزدوران این سلطه‏گر جهانی هرگز در این اعداد گنجانده نمی‏شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر تاثیرات قدرت ایران در منطقه و جهان خاطر نشان کرد: در عراق نزدیک به 17 میلیون نفر از شیعیان این کشور در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی در کربلای معلی گردهم آمدند که نگاه همه آنها به سوی ایران اسلامی بود.

وی ادامه داد: در ابتدای جنگ تحمیلی، صدام جنایتکار مصاحبه خود در عراق را نیمه‏تمام گذاشت و به اراده اربابان آمریکایی خود، وعده ادامه این گفت‏وگو را در خاک ایران داد.

براتلو اضافه کرد: حال این سئوال مطرح است که صدام کجاست و حزب منفور بعث در کجای معادلات سیاسی این کشور و منطقه قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به پیروزی‏های حزب‏الله لبنان در جنگ 33 روزه یادآور شد: بسیاری از تحلیل‏گران سیاسی، حزب‏الله لبنان را مولود انقلاب اسلامی می‏دانند.

وی تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس با کمک‏های نظامی غرب و چراغ سبز استکبار جهانی در جنگ 33 روزه خونین بر کشور لبنان تاخت؛ اما گروهی فاقد حتی یک پادگان نظامی و متشکل از مردم سلحشور لبنان در مقابل پنجمین ارتش تا بن دندان مسلح جهان ایستادگی کرده و شکستی بزرگ را به آنها تحمیل کردند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول