اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخابات/17

برخی مسئولان از فرآیند و ساختار انتخابات بی‏اطلاع هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: برخی مسئولان از ساختار و فرآیندهای انتخاباتی اطلاعی ندارند.

برخی مسئولان از فرآیند و ساختار انتخابات بی‏اطلاع هستند

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران صفرعلی براتلو صبح امروز در نشستی در بخش مرکزی تهران که با شرکت امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، بخشدار مرکزی تهران و دیگر مسئولان محلی در بومهن برگزار شد، اظهار داشت: مردم خود برگزار کننده انتخابات هستند.

وی با اشاره به حماسه 9 دی سال 88 خاطر نشان کرد: در راهپیمایی 9 دی حامیان ولایت فقیه در خیابان‏ها و معابر حاضر شدند.

براتلو ادامه داد: در آن روز نزدیک به 4 میلیون نفر در خیابان‏های پایتخت به حمایت از ولایت فقیه علیه دشمنان انقلاب شعار دادند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران اضافه کرد: این در حالی است که احمدی‏نژاد صرفا 2 میلیون رای در تهران داشت و اگر قرار بود تا فقط طرفداران وی وارد صحنه شوند، باید همین 2 میلیون نفر حضور داشتند.

براتلو با اشاره به تمرکز تبلیغات دشمن بر جایگاه ولایت فقیه خاطر نشان کرد: اخیرا تمرکز تبلیغات رسانه‏های دشمن، تنزل جایگاه ولایت فقیه را هدف قرار داده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: آنها بر این اعتقادند که تاثیرگذاری مقام عظمای ولایت به سود کشور و ضرر دشمن است.

وی از قابلیت‏های اندازه‏گیری تعداد شرکت‌کنندگان در انتخابات آتی خبر داد و افزود: خروجی خبری رسانه‏های وابسته به استکبار پیرامون رویدادهای ملی و مذهبی ایران اسلامی همواره بسیار کمتر از حدود واقعی است.

براتلو تصریح کرد: از این‌رو، در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی امکانی فراهم می‏شود تا میزان شرکت‌کنندگان برای ما و دشمن قابل شمارش باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران صرف حضور در صحنه انتخابات آتی را ضمانتی برای حفظ و صیانت از امنیت ملی خواند و تصریح کرد: حضور حداکثری در دوره بعدی انتخابات، دشمن را مایوس و از توفیق در دسیسه‏های خود ناامید می‏کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران ادامه داد: در کشور ایران با 33 سال سابقه نظام مقدس اسلامی، 29 دوره انتخابات برگزار شده و هر بار مطالبه مردم از صندوق‏های رای خارج و اعلام شد؛ با این وجود ما را ناقض حقوق بشر اعلام می‏کنند.

وی با اشاره به نقش ولایت فقیه در خاموشی آتش فتنه 88 اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی 29 خرداد، آتش فتنه‏های آن سال را خاموش و دسیسه‏های استکبار را خنثی کردند.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول