اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت انتخابات آذربایجان‌شرقی:

نتیجه بی‌قانونی در انتخابات موجب خرسندی دشمن است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: نتیجه بی‌قانونی در انتخابات موجب خرسندی دشمن است و باید التزام به قانون مورد توجه همه باشد.

نتیجه بی‌قانونی در انتخابات موجب خرسندی دشمن است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی اسدی پیش از ظهر امروز در گردهمایی توجیهی هیئت های بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی بر رعایت قانون در فرآیند انتخابات تاکید کرد.

وی با اشاره به وجود قانون انتخابات در کشور بیان کرد: عمل به قانون یک تکلیف بوده و راه نجات همه نیز عمل به قانون است، از این همه باید در عمل به قانون از هم سبقت بگیرند.

اسدی ادامه داد: قانون با وجود نواقص احتمالی نیز باید به صورت کامل مورد توجه قرار گیرد تا از تشتت و اختلاف جلوگیری شود، چرا که اگر قرار باشد هرکس خود تفسیری از قانون ارائه کرده و به آن عمل کند،بی‌نظمی حاکم خواهد شد.

رئیس هیئت نظارت انتخابات آذربایجان‌شرقی عمل به قانون جمهوری اسلامی را تکلیفی مهم بر عهده همه دانست و گفت: عمل به قانون در جمهوری اسلامی ایران به واسطه اتصال به اسلام و ولایت فقیه واجب شرعی است.

اسدی یادآور شد: در آستانه برگزاری انتخابات توجه به رعایت کامل قانون موجب خواهد شد تا کاندیداها نیز در تبلیغات انتخاباتی با مشکل مواجه نشده و در مسیر صحیح قرار گیرند.

وی یادآور شد: نتیجه بی‌قانونی موجب خرسندی دشمن خواهد شد و هیئت‌های اجرایی و نظارتی باید تلاش کنند تا در تمام شهرهای استان به قانون ملتزم باشند.

رئیس هیئت نظارت انتخابات آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: تخریب یکدیگر در آستانه انتخابات، مچ‌گیری و مانع‌تراشی نباید صورت گیرد تا روندی سالم در این زمینه صورت گیرد.

اسدی در ادامه بر تعامل بر فرمانداران و مجریان انتخابات تاکید کرد و گفت: همکاری با مجریان و نیز آموزش و توجیه بازرسان در کنار سرکشی منظم به شعبات باید به صورت جدی مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر اعتمادآفرینی در میان مردم بیان کرد: اگر مردم نسبت به مجریان و ناظران انتخابات بی‌اعتماد باشند، موجب خواهد شد تا حضور حداکثری مردم نیز محقق نشود و این همان چیزی هست که دشمن در آرزوی آن لحظه‌شماری می‌کند.

رئیس هیئت نظارت انتخابات آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: رعایت تقوا و اخلاق اسلامی در آستانه انتخابات نیز مورد توجه جدی باشد و هیئت‌های بازرسی انتخابات نیز باید به این انتخابات به صورت امتحانی الهی توجه کنند.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول