اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

1000 اهری با ستاد انتخابات همکاری می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر از همکاری بیش از یک‌هزار نفر از شهروندان اهری با ستاد انتخابات این شهرستان خبر داد.

1000 اهری با ستاد انتخابات همکاری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان انتخاباتی شهرستان گفت: کلیه تمهیدات و مقدمات لازم با برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی برای دست‌اندرکاران امر انتخابات شهرستان فراهم شده و با ساز و کارهای اندیشیده شده انتخابات این شهرستان در تمام نقاط شهری و روستایی به نحو شایسته برگزار می‌شود.

فرماندار اهر اظهار داشت: با تعامل و همراهی که بین هیئت‌های بازرسی، اجرایی، نظارت و دستگاه‌های نظامی و انتظامی انجام شده، شاهد برگزاری یک انتخابات سالم، قانونمند و پرشور خواهیم بود.

وی گفت: استفاده از امکانات هر اداره و نهادی له یا علیه هر یک از کاندیداها ممنوع بوده و هر مسئول یا اداره‌ای در این زمینه تخلف کند برخورد قاطع خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی انتخابات شهرستان اهر، انتخابات مجلس نهم را تبلور اراده مردم در سرنوشت خویش ذکر کرد و افزود: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات بار دیگر امید دشمنان نظام و انقلاب را که سعی در کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات را دارند به یأس مبدل خواهد کرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: ملاک ما در انتخابات قانون بوده و اجازه جابه‌جایی حتی یک رأی را در انتخابات نمی‌دهیم.

فرماندار اهر تصریح کرد: وظیفه ما زمینه‌سازی برای حضور مردم و تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و بی‌نظیر است.

وی اظهار داشت: در این راه امت وفادار همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور یکپارچه و با تبعیت از رهنمودهای مقام عظمای ولایت برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار انقلاب به یادگار خواهد گذاشت.

صدیقی گفت: حضور پرشور مردم در این انتخابات موجب استحکام نظام اسلامی بوده و باید همه تلاش کنیم تا منویات مقام معظم رهبری را در این راستا عملیاتی کرده و با انتخاب افراد متخصص و متعهد مجلس ولایی و قدرتمند را در دوره نهم شاهد باشیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول