اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

بی‌طرفی ادارات در انتخابات سلامت آن را مضاعف می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: هر قدر ادارات در اجرای انتخابات به اصل بی‌طرفی اصرار ورزند به همان میزان سلامت انتخابات تضمین می‌شود.

بی‌طرفی ادارات در انتخابات سلامت آن را مضاعف می‌کند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی پیش از ظهر امروز در نشستی با مدیران و مسئولان ادارات گرمی در تبیین وظایف ادارات در انتخابات اظهار داشت: ما بر حضور مجدانه و مصرانه همه مردم در انتخابات تاکید داریم اما از طرف دیگر کارمندان ادارات باید ضمن حضور فعالانه در انتخابات از جانبداری شخصی و فردی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه عرصه انتخابات عرصه آزمون اراده‌هاست، ابراز داشت: ملت ما با حضور در انتخابات در واقع در فضای دموکراسی حاکم بر جامعه مهر تایید می‌زنند و این انتخابات به منزله پاسخ کوبنده به دشمنان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: انتخابات آزمون بی طرفی و قانونمندی ادارات است و مسئولان دستگاه‌ها باید با فراهم ساختن زمینه حضور حداکثری مردم، در این آزمون نمره قبولی بگیرند.

صحرایی ادامه داد: اگر چه موردی از بکارگیری امکانات اداری بر له یا علیه نامزدهای انتخاباتی در گرمی مشاهده نشده، اما برخی از مسئولان، خارج از وقت اداری به تبلیغ نامزد مدنظر خود پرداخته‌اند که به آنها تذکرات لازم در این خصوص داده شده است.

وی از اعضای هیئت اجرایی و نظارت به لحاظ عمل به وظایف قانونی قدردانی کرد و اظهار داشت: گرمی تنها شهرستان استان اردبیل است که تایید یا رد صلاحیت هیئت‌های اجرایی و نظارت آن با استان مطابقت دارد.

رئیس ستاد برگزاری انتخابات گرمی در ادامه ابراز داشت: تلاش می‌شود با همکاری جمعی، حضور آگاهانه و ولایی اهالی فهیم منطقه انتخاباتی سالم برگزار کنیم .

فرماندار شهرستان گرمی همچنین بر همکاری ادارات گرمی در راستای تامین خودروی مورد نیاز ستاد برگزاری انتخابات این شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول