اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

انتخابات پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به انتخابات مجلس نهم گفت: انتخابات پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظهر اقتدار آن است.

انتخابات پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، قهرمان رشید صبح امروز در جمع مردم روستای تخته‌جان شهرستان درمیان اظهار داشت: انتخابات پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظهر اقتدار آن است.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: در شرایطی که جهان کفر تمام قوای خود را برای به زانو در آوردن انقلاب و سیطره مجدد بر ملت ایران به کار گرفته است، غفلت از عناصر وابسته استکبار و بی‌تفاوتی نسبت به توطئه‌های استکبار گناهی نابخشودنی است.

رشید، دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات را مهم‌ترین استراتژی جبهه استکبار دانست و افزود: استراتژی مردم ولایی ایران برعکس استراتژی استکبار حرکت در خط ولایت، شرکت در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و دلسوز انقلاب است.

وی با اشاره به مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: قانون‌مندترین، دموکراسی‌ترین و سالم‌ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی، تهمت زدن، افترا بستن و دروغ گفتن را آفت انتخابات برشمرد و افزود: گروهی به جای ارائه برنامه‌های خود به تخریب دولت، ولایت و رهبری می‌پردازند.

رشید، این دسته از افراد را مستکبران پیرو هوای نفس برشمرد و یادآور شد: مردم با شعور سیاسی بالای خود این طیف افراد را به خوبی شناسایی می‌کنند.

استاندار خراسان‌جنوبی حضور گسترده مردم در میادین مختلف زمینه‌ساز اقتدار روزافزون ایران اسلامی می‌شود، ابراز داشت: امروز فراعنه جهان، کفار و نظام سلطه برای مبارزه با اسلام در کنار هم قرار گرفته‌اند.

رشید با بیان اینکه جهان به دو قطب نظام سلطه و تشنگان عدالت تقسیم می‌شود، تصریح کرد: امروز مردم 80 شهر در قلب آمریکا در حمایت از انرژی هسته‌ای ایران به خیابان‌ها می‌آیند.

استاندار خراسان‌جنوبی بر حساسیت مردم به فریادهای تفرقه‌افکنانه عناصر فتنه تأکید کرد و گفت: محور مهم طرح تحول اقتصادی که از اول انقلاب مطرح بود، با‌لاخره در دولت دهم با اراده دولت در تعدیل ثروت و منابع ملی به صورت عادلانه با هدفمند شدن یارانه‌ها محقق شد.

رشید با اشاره به اوضاع نابسامان اقتصادی در جهان و تهدیدات دشمنان علیه ملت ایران عنوان کرد: هدفمند شدن یارانه‌ها علاوه بر برقراری عدالت اجتماعی زمینه‌ساز بی‌اثر شدن تحریم‌ها علیه ملت ایران شد.

وی ادامه داد: امروز با هدفمند شدن یارانه‌ها 80 درصد ثروت‌های ملی که قبلاً در اختیار طبقه مرفّه قرار داشت به صورت عادلانه بین اقشار مختلف جامعه توزیع می‌شود.

رشید با بیان اینکه تعداد 100 کشور به دنبال اجرای هدفمند شدن یارانه‌ها به شکل ایران هستند، اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی ایران امروز جهان‌شمول و باعث برافراشته شدن علم آزادگان عالم با زیاده‌خواهی ثروتمندان شده است.

استاندار خراسان‌جنوبی بر مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و ادامه داد: امروز حیثیت و اقتدار ایران اسلامی در گرو مشارکت گسترده در مراسم 22 بهمن و انتخابات برای انتخاب اصلح است.

رشید بر عملیاتی شدن گازرسانی به درمیان تأکید کرد و گفت: عملیات گازرسانی به سربیشه و درمیان آغاز و تنگناهای اعتباری آن بر طرف شده است و استانداری در تسریع این امر همکاری می‌کند.

وی خشک‌سالی را مهم‌ترین مشکل استان برشمرد و نسبت به حل مشکل آب‌رسانی به روستاهای شهرستان قول مساعد داد.   

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول