اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سردشت:

پایه‌های نظام با شرکت در انتخابات مستحکم می‌شود

خبرگزاری فارس: ‌فرمانده سپاه سردشت گفت: شرکت در انتخابات وظیفه ملی است که پایه‌های نظام را محکم می‌کند.

پایه‌های نظام با شرکت در انتخابات مستحکم می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت دلاور رنجبرزاده ظهر امروز در مراسمی به مناسبت گرامیداشت یاد و نام شهدای روستای قورولان اظهار داشت: بزرگ‌ترین وصیت شهدای اسلام و انقلاب حفظ کردن ثمرات آن است.

وی افزود: شهدا با درک بالا و بصیرت بی‌مانند خود به دنیا نشان داده‌اند که به منظور پیروزی و ماندگاری لازم است که به صورت مکتبی و انقلابی عمل کنیم.

این مسئول تصریح کرد: کار برای شهدا از جمله شهیدان گمنام از ارزش و افتخار بسیار برخوردار است و ما باید به عنوان خادمان شهیدان، قدر موقعیت فراهم شده برای خود را بدانیم و مراقب باشیم در این مسیر و در راستای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا غفلتی صورت نگیرد.

وی افزود: حضور مردم باید در تمام صحنه‌ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات شورای اسلامی گسترده باشد و با کار ملت ایران مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام جمهوری اسلامی بکوبند.

این مسئول ادامه داد: در دهه فجر سال 57 مردم ایران از هیچ ابر قدرتی به خود هراس راه نداده و با عزم جدی و با اتکا بر نیروی الهی بر طاغوتیان پیروز شدند.

فرمانده سپاه سردشت گفت: امروز وظیفه ما در مقابل آن همه جانفشانی‌ها حفظ ارزش‌ها و ترویج آن ایثار‌گری‌ها است.

رنجبرزاده با بیان اینکه هدف از انقلاب در کشور نهادینه کردن دین در ارکان جامعه بود، خاطرنشان کرد: مردم ایران به عنوان یک الگوی انقلابی برای سایر حرکت‌های آزادی‌خواهانه در جهان تبدیل شده است.

وی حضور مردم در انتخابات را سبب استحکام پایه‌های نظام دانست و اظهار داشت: مجلس عصاره فضایل و تفکر سازنده ملت است بنابراین حضور پرشور ما مهر تأیید بر حقانیت نظام و بقای آن است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول