اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمان

مجریان انتخابات 8000 ساعت آموزش دیدند

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان کرمان با بیش از 8 هزار نفر ساعت آموزش آمادگی لازم در زمینه برگزاری انتخابات 12 اسفند را کسب کردند.

مجریان انتخابات 8000 ساعت آموزش دیدند

بهنام سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی 8 هزار نفر ساعت آموزش، نیروهای انسانی مورد نیاز با عنوان‌های معتمدان محلی، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، نمایندگان فرماندار، اعضای شعب اخذ رأی، محافظان صندوق و کاربران رایانه در حوزه وظایف محوله توجیه و آموزش‌های لازم را کسب کردند.

وی افزود: آمادگی مجریان انتخابات و همچنین زیرساخت‌های لازم در نخستین مانور انتخابات که 30 دی ماه در 130 شعبه اخذ رأی در بخش‌های تابعه کرمان برگزار شد، مورد آزمایش قرار گرفت.

فرماندار کرمان عملکرد مجریان انتخابات در شرایط فرضی و با در نظر گرفتن تمام زیرساخت‌های لازم را خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: تمام تمهیدات برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مهیا شده و تاکنون در سطح شهرستان هیچ‌گونه تخلفی و مشکلی در زمینه انتخابات وجود نداشته است.

سعیدی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است و ملت ما در همه عرصه‌ها با بیداری و حضور به موقع در اجرای این مهم همه جهانیان را به شگفت آورده است و به فضل الهی در 12 اسفند ماه سال جاری شاهد یکی دیگر از صحنه‌های بسیار زیبای مشارکت آحاد مردم در تاریخ انقلاب اسلامی هستیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول