اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخابات/18

انتخابات نباید تحت تاثیر فضای تبلیغاتی دشمن قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: نباید در جریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تحت تاثیر فضای تبلیغاتی ملتهب دشمن قرار گرفت.

انتخابات نباید تحت تاثیر فضای تبلیغاتی دشمن قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد صبح امروز در همایشی بصیرتی که با حضور اقشار مختلف بخش رودهن، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، معاون استاندار تهران، بخشدار رودهن و دیگر مسئولان محلی در سالن آمفی‏تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی رودهن برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به تعبیر امام راحل عظیم‏الشان (ره) انفجار نور بود.

وی با اشاره به تاریخ مبارزات آزادیخواهی ایران یادآور شد: ایران در بیش از 2 هزار و 500 سال حکومت شاهنشاهی در پی رهایی از شر پادشاهان ستمگر بود.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: هیچ‏گاه این مبارزات راه به جایی نبرد و انقلابیون آزادیخواه همواره متحمل خسارات بسیاری می‏شدند.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به نقش بارز رهبر در پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سرانجام انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل (ره) به عنوان نقطه‏ای محوری بساط ظلم و جور رژیم ستم‏شاهی پهلوی را برانداخت.

وی ادامه داد: رهبری یک فقیه جامع‏الشرایط عنصری تعیین کننده در پیروزی انقلاب اسلامی و حلقه مفقوده انقلاب‏های پیشین در کشور ایران بود.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیز با اتکا به دو اصل ذات اقدس لایزال الهی و نیروی مردم توانست مقدمات فروپاشی حکومت پهلوی را فراهم سازد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به پاره‏ای از بیانات سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: روزی سیدحسن نصرالله، رهبر حزب‏الله لبنان، از دشواری‏های مقابله با رژیم اشغالگر قدس با رهبر معظم انقلاب سخن گفت.

وی تصریح کرد: سید حسن در آن گفت‏وگو از رهبر معظم انقلاب پرسید که آیا به واقع امکان غلبه بر رژیم صهیونیستی وجود دارد و ایشان از نزدیکی فتحی بزرگ برای جهان اسلام به دستان حزب‏الله لبنان خبر دادند.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: مدتی پس از این نشست، جنگ 33 روزه آغاز و شکستی تاریخی به ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی تحمیل شد.

فرماندار شهرستان دماوند، رهبر معظم انقلاب را اعجاز قرن توصیف کرد و افزود: نمونه چنین پیش‏بینی‏های اعجازآوری را در خصوص امام راحل (ره) نیز می‏توان مثال زد.

وی ادامه داد: اگر به سخنان سه دهه گذشته بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پیرامون کشور مصر نگاهی بیندازیم، گویی آن رهبر فرزانه از آن زمان مدیریت وضع امروز انقلاب مصر را بر عهده داشتند.

قاسمی‏فرزاد افزود: به طور قطع با وجود چنین رهبران عظیم‏الشانی می‏توان بر استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار غلبه کرد و از این امتحان نیز با سربلندی خارج شد.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول