اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

جواب تهدیدهای دشمن را در انتخابات خواهیم داد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: حفظ وحدت مردم بسیار مهم بوده و ما در انتخابات جواب تمام دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمن را خواهیم داد.

جواب تهدیدهای دشمن را در انتخابات خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز آژیده ظهر امروز در گردهمایی توجیهی هیئت‌های بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر جایگاه نظام اسلامی در عرصه داخلی و خارجی عمل به رسالت بازرسان انتخابات را یادآور شد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار کرد: همان‌گونه که ایشان فرمودند بیان دستاوردهای انقلاب در دهه فجر انقلاب اسلامی ضرورت دارد چرا که دشمن در صدد بزرگنمایی مشکلات و تضعیف دستاوردها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: عزت اسلامی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است و اگر امروز در این جایگاه رفیع علمی و سیاسی قرار داریم، نشات گرفته از اسلام است.

آژیده اضافه کرد: رهبری ولایت فقیه که همان ادامه ولایت ائمه، نبی مکرم اسلام و حاکمیت الله است موجب سربلندی و استواری نظام و انقلاب شده است.

وی تاکید کرد: باید جوانان را نسبت به نعمت انقلاب و ولایت آگاه کرد، چرا که دشمنان در جنگ نرم تلاش دارد تا روحیه جوانان را تضعیف کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اگر جوانان را آشنا به امامت و ولایت تربیت کنیم و به مسائل فرهنگی توجه داشته باشیم خواهیم توانست اهداف دشمنان را خنثی کنیم.

آژیده اضافه کرد: حفظ وحدت نیز در شرایط کنونی دارای اهمیتی خاص است چرا که حفظ وحدت نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

وی بیان کرد: وحدت میان مردم از مهم‌ترین مسائلی است که دشمن برای تخریب آن سرمایه‌گذاری کرده و باید توجه داشت که وحدت مردم مهم‌ترین سرمایه نظام و انقلاب است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: حفظ وحدت مردم بسیار مهم بوده و ما در انتخابات جواب تمام دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمن را خواهیم داد.

آژُیده گفت: انتخابات در عین اینکه برای ما فرصتی مهم برای تثبیت نظام است، برای دشمن نیز یک فرصت برای شیطنت محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: دشمن در انتخابات سال 88 با فتنه‌افکنی از فرصت استفاده کرد و باید مراقب و هوشیار دسیسه‌ها باشیم.

این مسئول سیاسی خاطرنشان کرد: هر رای مردم در واقع تیری به سوی دشمنان است که اهداف دشمن را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول