اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور روحانیت استاندار آذربایجان‌شرقی:

هیئت‌های بازرسی انتخابات رسالتی مهم در سلامت انتخابات دارند

خبرگزاری فارس: مشاور امور روحانیت استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: هیئت‌های بازرسی انتخابات رسالتی مهم در سلامت انتخابات دارند و نظام نظارتی اسلامی باید در انتخابات حاکم باشد.

هیئت‌های بازرسی انتخابات رسالتی مهم در سلامت انتخابات دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام قهرمان احمدی پیش از ظهر امروز در گردهمایی توجیهی هیئت‌های بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی بر رعایت عدالت و تقوای الهی در امر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت در امر مدیریتی بیان کرد: نظارت یکی از ابزار مهم مدیران در قوام بخشیدن به امور است و به واسطه خطاپذیر بودن انسان نظارت مستمر ضروری و مهم است.

احمدی ادامه داد: در آیات متعدد قرآنی و در اسلام نیز بر امر نظارت الهی تاکید جدی شده است.

مشاور امور روحانیت استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: بر اساس دیدگاه اسلام تمام امور تحت نظارت الهی است و خداوند بر تمام امور آگاه و بینا است.

وی یادآور شد: خاصیت بازدارندگی امر نظارت الهی به‌عنوان یک عنصر مهم باید در جامعه تقویت شود و همواره خدا را ناظر بر خود بدانیم.

احمدی، خطاب به ناظران و بازرسان انتخابات تاکید کرد: رعایت نظارت الهی در زمینه نحوه انجام امور محوله در انتخابات مهم است و علاوه بر آن باید توجه داشت که انتخابات امری موقتی بوده و در سایر مراحل اداری نیز باید ملتزم به قانون بود.

وی در ادامه رعایت اصل امانت در پست‌های مدیریتی را یادآور شد و گفت: مدیران باید توجه داشته باشند که پست‌ها موقتی بوده و به عنوان یک امانت الهی در صیانت از آن جدی بود.

مشاور امور روحانیت استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین توجه به کلیت برگزاری سالم انتخابات را مورد تاکید قرارداد و گفت: هیئت‌های بازرسی و نظارت بر انتخابات باید توجه بر خدشه‌ناپذیر بودن انتخابات را مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: در زمینه برگزاری انتخابات هیئت‌های بازرسی و نظارت رسالتی مهم بر عهده دارند و در این راستا باید به تکلیف خود عمل کنیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول