اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/20

شرکت در انتخابات تضمین‏کننده امنیت ملی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اطلاع‏رسانی استان تهران، شرکت گسترده در انتخابات آتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تضمین کننده و حافظ امنیت ملی خواند.

شرکت در انتخابات تضمین‏کننده امنیت ملی است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران صفرعلی براتلو پیش از ظهر امروز در همایش بصیرت در شرق استان تهران اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران همه امور در اختیار مردم است.

وی ادامه داد: سازمان‌های شایعه‏پراکنی جهان سلطه پس از انتخابات 88 ادعای برخورد خشونت‏آمیز با مردم از سوی نیروهای امنیتی کشور را مطرح کردند.

براتلو اضافه کرد: در حالی این ادعای دروغین از سوی استکبار جهانی مطرح می‏شد که در دو سال گذشته هزاران نفر در کشورهای اسلامی حوزه خلیج‏فارس و شمال آفریقا به دست دیکتاتورهای خودکامه به خاک و خون کشیده شده‏اند.

رئیس شورای اطلاع‏رسانی استان تهران با اشاره به برخورد دوگانه سلطه‏گران با مقوله حقوق بشر خاطر نشان کرد: در حال حاضر حقوق بشر یک شعار بی‏پایه و اساس و ابزاری در اختیار زیاده‏خواهان است.

وی تصریح کرد: غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار در قبال موارد بی‏شمار نقض حقوق بشر نظیر حمله نظامی عربستان سعودی به بحرین، میزان پایین مشارکت در انتخابات این کشور، فقدان مجوز برای مشارکت زنان عرب در انتخابات، جنایات حسنی مبارک و ... غیر از سکوت، موضع دیگری اختیار نکردند.

براتلو اضافه کرد: اما همین کشورهای مدعی حقوق بشر از این ابزار سلطه برای افزایش فشار بر ایران برای اتخاذ مواضع به‌ حق و منطقی این ملت اسلامی استفاده می‏کنند.

رئیس شورای اطلاع‏رسانی استان تهران با اشاره به مصادیق صحت انتخابات در ادوار مختلف تاریخ انقلاب یادآور شد: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و در بیش از سه دهه گذشته نمونه‏های بارز بسیاری پیرامون صحت انتخابات به چشم می‏خورد.

وی تصریح کرد: در بسیاری از این انتخابات، نگاه مردم به سویی و دیدگاه مسئولان در پی هدفی دیگر بود؛ اما در نهایت اراده امت محقق شد.

براتلو اضافه کرد: به‌عنوان مثال در زمان رقابت انتخاباتی خاتمی و ناطق‏نوری، همه دولتمردان به سمت ناطق نوری گرایش داشتند؛ اما خاتمی به خواست مردم رئیس جمهور شد؛ چون جامعه در انتخابات تاثیرگذار بود.

رئیس شورای اطلاع‏رسانی استان تهران ادامه داد: در انتخابات بعدی همه دولتمردان به سمت هاشمی‏ رفسنجانی گرایش داشتند؛ اما احمدی‏نژاد رئیس جمهور شد چرا که اراده ملت بر این امر استوار بود.

وی افزود: حال استکبار جهانی در برنامه‏های جدید خود قصد استفاده از تهدید و تحریم‏های توخالی برای دلسرد کردن مردم از نظام و حضور کمرنگ آنها در انتخابات را دارد.

براتلو ادامه داد: به فضل و برکت الهی و در سایه رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت بار دیگر دشمنان از رسیدن به خواسته‏های پلید خود باز خواهند ماند.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول