اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

مجریان و ناظران انتخابات نباید از کاندیدای خاصی جانبداری کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مجریان و ناظران انتخابات نباید از کاندیدای خاصی جانبداری کنند و رعایت اصل بی‌طرفی موجب جلب اعتماد مردم خواهد بود و اطمینان خاطر کاندیداها را نیز فراهم می‌کند.

مجریان و ناظران انتخابات نباید از کاندیدای خاصی جانبداری کنند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز آژیده امروز در دیدار با جمعی از فعالان بازرسی انتخابات آذربایجان‌شرقی بر حفظ وحدت میان مجریان انتخابات تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بیان کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به واسطه موقعیت خاص زمانی دارای اهمیتی مضاعف است و سلامت و امنیت انتخابات بسیار مهم است.

آژیده یادآور شد: برگزاری سالم و پرشور انتخابات نیز در زمینه روند بیداری اسلامی دارای اهمیت است و انقلاب‌های مردمی منطقه از این انقلاب الگوبرداری می‌کنند.

وی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با نامطلوب نشان دادن روند انتخابات در کشور ملت‌های منطقه را نسبت به الگوگیری از این نظام و انقلاب مایوس کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به روند برگزاری مراحل مقدماتی انتخابات در آذربایجان‌شرقی گفت: روند انتخابات در استان به صورت سالم در جریان است و هیئت‌های مختلف در این راستا فعال هستند.

آژیده، بر عدم جانبداری در امر انتخابات تاکید کرد و گفت: مجریان و ناظران انتخابات نباید از کاندیدای خاصی جانبداری کنند و رعایت اصل بی‌طرفی در این راستا ضروری است.

وی اضافه کرد: رعایت اصل بی‌طرفی موجب جلب اعتماد مردم خواهد بود و اطمینان خاطر کاندیداها را نیز فراهم می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بر امنیت در فضای عینی و فضای مجازی انتخابات تاکید کرد و گفت: ایجاد تشنج در فضای مجازی نیز مشکلات متعددی در پی دارد که باید به آن نیز توجه شود.

وی تصریح کرد: هیئت‌های بازرسی و نظارتی در عین رصد فضای عینی، فضای مجازی را نیز رصد کنند تا اتفاقات نامطلوب در این زمینه به وجود نیاید.

آژیده، با انتقاد از نحوه رفتار برخی افراد رد صلاحیت شده گفت: حضور در عرصه انتخابات رسالتی دینی و تکلیفی شرعی است که اگر رد صلاحیت صورت گرفت، در واقع سلب مسئولیت شرعی شده است.

وی، خواستار تقید به اخلاق در انتخابات شد و اظهار داشت: اخلاق اسلامی و تعهد دینی باید در این راستا رعایت شده و تحت لوای ولایت فقیه به تعهد خود عمل کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، خواستار حفظ وحدت میان هیئت‌های نظارتی و بازرسی در انتخابات شد و گفت: جلسات مشترک در این راستا برگزار شده و در حوزه های انتخابیه استان نباید شاهد اختلاف میان هیئت‌های نظارتی و بازرسی باشیم.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول