اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت:

بازرسان انتخابات در برابر تخلفات احتمالی بی‌تفاوت نباشند

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت گفت: بازرسان انتخابات در برابر تخلفات احتمالی بی‌تفاوت نبوده و محافظه‌کاری نکنند.

بازرسان انتخابات در برابر تخلفات احتمالی بی‌تفاوت نباشند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام قهرمان احمدی ظهر امروز در نشست جمعی از فعالان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی، خواستار توجه به اصل برگزاری سالم انتخابات و پرهیز از عافیت‌طلبی در این راستا شد.

وی، عدم احساس مسئولیت در راستای انجام امور بازرسی و نظارت بر انتخابات را آسیب جدی در روند عمل به تکلیف بازرسان دانست و گفت: هر ابلاغ و تکلیفی در جمهوری اسلامی یک رسالت الهی است که نباید به آن بی‌تفاوت بود.

احمدی بیان کرد: حب و بغض نسبت به برخی کاندیداهای انتخاباتی نیز از آسیب‌های جدی امر بازرسی است و نباید حب و بغض خود را به برخی کاندیداها اعمال کرد.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت، بر عدم محافظه‌کاری در زمینه نظارت انتخاباتی تاکید کرد و گفت: بازرسان نباید محافظه کار بوده و در برابر تخلفات بی‌تفاوت نباشند.

احمدی بیان کرد: اگر در امر نظارت بی‌تفاوت باشیم ممکن است زمینه ورود امثال مدرس‌ها به مجلس را بگیریم و کسانی چون تقی‌زاده‌ها به مجلس راه یابند.

وی خاطرنشان کرد: آشنا بودن به قوانین و مقررات و تمام بخشنامه‌های موجود برای بازرسان نیز امری ضروری است که نباید از آن غفلت کرد.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت با بیان اینکه انتخابات مجلس نهم دارای جایگاه خاصی است، گفت: این انتخابات نخستین انتخابات پس از فتنه سال 88، تحریم‌ها و نیز هدفمندی یارانه‌ها است.

وی اظهار کرد: دشمن تمام همت و تلاش خود را به برگزاری ناموفق انتخابات متمرکز کرده و برای پس از انتخابات برنامه‌ریزی می‌کند.

احمدی تاکید کرد: در حالی که بیش از 30 انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شده، انتخابات فعلی دارای حساسیت و اهمیت خاصی است که باید به آن توجه داشت.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول