اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خبرگزاری فارس در همایش ‌سرپرستان خبرگزاری فارس در استان‌ها‌:

دشمن اصل برگزاری انتخابات را نشانه رفته/ مسئولان اسیر حرکت‌های دشمن شادکن نشوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: ‌‌باید دقت کرد تا اسیر حرکت‌های دشمن شادکن، تفرقه‌برانگیز و صف‌بندی‌های کاذب نشده و شرایط حضور مردم در این انتخابات را به عنوان تکلیف ملی و دینی فراهم کنیم.

دشمن اصل برگزاری انتخابات را نشانه رفته/ مسئولان اسیر حرکت‌های دشمن شادکن نشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدنظام‌الدین موسوی ظهر امروز در همایش سراسری سرپرستان خبرگزاری فارس در استان‌ها که در سالن اجتماعات باشگاه گلستان برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که مردم ایران قصد ملی کردن صنعت‌نفت را داشتند نخست‌ وزیر ملعون وقت پهلوی ایرانی‌ها را در ساختن آفتابه نیز ناتوان دانست ولی همین مردم با همت متخصصین آبادانی و سایر کشور، نفت را ملی کردند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: انقلاب اسلامی در آستانه پیروزی بود که اعتصابات پالایشگاه آبادان و بستن شریان حیاتی نفت به روی رژیم پهلوی راه پیروز شدن انقلاب را هموار کرد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به نقش پالایشگاه آبادان در روزهای جنگ تحمیلی افزود: همین پالایشگاه در روزهای دفاع مقدس نیز با مقاومت در منطقه و حفظ شریان نفت، نقشی ویژه را ایفا کرد.

وی خاطرنشان کرد: به عقیده من باید فریاد مقابله با تحریم‌های نفتی اروپا و غرب را از آبادان شنید و همه باید کمک کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های این شهر و با اشاره به مشکلات و ضعف‌های آن در راستای اعتلای منطقه قدم برداریم.

موسوی از نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت و تصریح کرد: اتنخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی آزمون ملی و مهمی تلقی شده که در مقطع مهمی از تاریخ انقلاب برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: شاید حساس خواندن موقعیت فعلی را برخی به کلیشه شبیه بدانند اما خصلت نظام جهموری اسلامی به شکلی بوده که در همین موقعیت‌های حساس و بحرانی نیز به تجارب جدیدی دست پیدا کرده است.

مدیرعامل خبرگزاری فارس با مقایسه برگزاری انتخابات در ایران و سایر کشورها گفت: در کشورهایی که مدعی پیشرفت سیاسی و اجتماعی هستند، تجربه برگزاری انتخابات به 400 تا 500 سال رسیده در حالی که در ایران این تجربه در سال‌جاری سی و سومین سال خود را پشت سر می‌گذارد.

وی در همین خصوص افزود: باید آرام آرام جلو رفت تا نقایص را برطرف کرده و به نقطه آرمانی برسیم.

موسوی از تکیه نظام جهموری اسلامی بر مردم گفت و عنوان کرد: حضرت امام خمینی(ره) از ابتدای راه انقلاب، تأکید را بر مردم بنا نهاده و معتقد بودند که بعد از پیروزی سال 57 تازه انقلاب و کار مردم شروع شده است، امام راحل اعتقاد داشتند که مردم باید انقلاب را تأیید، انتخاب و حمایت کنند.

وی هم‌چنین از تداوم برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت و اضافه کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی در سال‌های جنگ تحمیلی و زیر توپ مستقیم دشمن نیز برگزار شده و این همت نشان‌ دهنده بنیان مردم‌سالاری دینی ایران است.

مدیرعامل خبرگزاری فارس ادامه داد: غربی‌هایی که مدعی صدور دموکراسی در کشورهای مختلف هستند به دنبال گرفتن این هویت از مردم ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در حالی که با متحجرترین کشورهای منطقه هم پیمان است به دنبال مخدوش کردن انتخابات ایران بوده که این دوگانگی، تناقض در رفتار این کشور را نشان می‌دهد.

موسوی در ادامه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب که ما در حال حاضر در شرایط بدر و خیبر قرار داریم باید به این نکته پی برد که از بند محاصره خارج شدیم و روح این مطلب بدون شک فراتر از مسائل اقتصادی است.

وی افزود: اتفاقات شکل گرفته در منطقه در حال حاضر در واقع جنگ اراده‌ها است، در این جنگ هر کس اراده برتری داشته باشد بدون شک پیروز بوده و انتخابات مجلس شورای اسلامی از سربزنگاه‌های جنگ اراده‌ها به شمار می‌رود.

مدیرعامل خبرگزاری فارس با بازگویی حوادث انتخابات سال 88 یادآور شد: سراسر دنیا همانند و شبیه صحنه‌های دموکراتیک انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را به چشم ندیده بود، حضور 85 درصدی و 40 میلیونی مردم را تبدیل به ضعف کردند تا نشان دهند که دشمن در اوج، به دنبال ضربه زدن است.

وی اضافه کرد: تجارب فتنه 88 نشان داد که باید بعد از رسیدن به حضور حداکثری در انتخابات، جوانب آن را نیز در نظر داشت، زیرا فکر می‌کنیم در انتخابات پیش‌رو، دشمن اصل برگزاری انتخابات را نشانه رفته است.

موسوی خاطرنشان کرد: باید دقت کرد تا اسیر حرکت‌های دشمن شادکن، تفرقه‌برانگیز و صف‌بندی‌های کاذب نشویم تا شرایط حضور مردم در این انتخابات را به عنوان تکلیف ملی و دینی فراهم کنیم.

وی در پایان گفت: از مسئولان می‌خواهیم که اخبار را از رسانه‌های شناسنامه‌دار عبور دهند تا این بستر را فراهم کنیم که اخلاق پذیرش پیروزی و شکست در بین شرکت کنندگان نهادینه شود.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول