اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

طراحی تحریم‌ها برای تضعیف انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: تحریم‌های وارده از طرف کشورهای اروپایی با قصد آلوده کردن فضای داخلی و برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه‌ریزی شده است.

طراحی تحریم‌ها برای تضعیف انتخابات است
ابراهیم غنچه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: تحریم‌های وارده از طرف کشورهای اروپایی با قصد آلوده کردن فضای داخلی و تحت تأثیر قرار دادن آن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: امریکا و غرب از هر گونه اهرم و فشاری در این زمینه استفاده می‌کنند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را در تمام عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... بی‌ثبات و ناآرام جلوه دهند.‌

غنچه‌پور تصریح کرد: در همین راستا رژیم صهیونیستی به ربایش 11 نفر از مسافران ایرانی که با قصد زیارت به کشور سوریه سفر کرده بودند، اقدام کرده که رایزنی‌هایی با سفارت سوریه انجام شده و این کشور اعلام کرده است که از تمام امکانات خود برای آزاد کردن این گروگان‌ها استفاده می‌کند.

وی ابراز داشت: سی و سومین بهار آزادی را در حالی پشت سر می گذاریم که نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام مشکلات و چالش‌هایی که بر سر راه آن قرار داده‌اند، همچنان بالنده، باثبات و فعال در حال پیشروی است.

غنچه‌پور تشکیل جنبش وال‌استریت را بر اساس محور عدالت‌خواهی و مبارزه با نظام سرمایه‌داری دانست و بیان داشت: اکنون مرزها در هم شکسته است و موج بیداری با الهام‌گیری از انقلاب اسلامی ایران در سراسر کشورها به چشم می‌خورد و حتی در قلب اروپا نیز نفوذ کرده است.

وی گفت: باید در ایام‌الله دهه فجر از تمام امکانات موجود در راستای انتقال ارزش‌ها استفاده کرد و از این فرصت به خوبی بهره برد تا اهداف و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین و تحلیل کرد.

غنچه‌پور با بیان اینکه آمادگی لازم خود را برای یک انتخابات سالم اعلام می‌کنیم، عنوان کرد: تاکنون تمام مراحلی که برای آماده‌سازی هیئت‌های نظارت و اجرایی لازم بوده، انجام شده و برابر تقویم اجرایی پیش رفته است.

وی اذعان داشت: تمهیدات لازم برای 205 حوزه انتخاباتی از جمله تعیین اعضای صندوق‌ها، نمایندگان فرمانداری و بازرسان شورای نگهبان و همچنین تمام تجهیزات با انجام هماهنگی‌های لازم فراهم شده است.

غنچه‌پور فضای سیاسی حوزه انتخابیه شهرستان جیرفت را بسیار آرام ذکر و خاطرنشان کرد: همکاری و همفکری میان تمام مسئولان در زمینه اجرای انتخابات کاملا وجود دارد که امیدواریم با همین روند پیش برویم و خروجی مثبت آن که امانتداری و صیانت از آرای مردم است، حاصل شود.

فرماندار اظهار داشت: از مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد نیز انتظار داریم به ویژه در این ایام که استکبار در صدد غبارآلود کردن فضای انتخابات است، تحت تأثیر شایعات قرار نگیرند و اخبار را از منابع قانونی آن پیگیری کنند.

وی افزود: امیدواریم مردم با حضور فعال خود در صحنه همانند گذشته با حماسه‌ای که در 12 اسفند ماه می‌آفرینند، دشمن را برای همیشه دفع کرده و به سیاست‌های کاذب و دورغین استکبار پشت پا بزنند.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول