اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام جعفر شجونی:

انتخابات مجلس به کوری چشم دشمنان پرشور و حداکثری خواهد بود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: ان‌شالله ‌انتخابات مجلس به کوری چشم دشمنان پرشور و حداکثری خواهد بود.

انتخابات مجلس به کوری چشم دشمنان پرشور و حداکثری خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، حجت‌الاسلام جعفر شجونی عصر امروز در یادواره 15 شهید والامقام روستای کرفس از توابع شهرستان رزن اظهار کرد: عزت، اقتدار و استقلال کشور مدیون و مرهون جانفشانی‌های شهدا و پایمردی‌های آنان است که مایه عزت و افتخار کشور هستند.

وی گفت: ادامه راه شهیدان عمل به وصیتنامه آنان است که آنها همواره خواستار حمایت از ولایت فقیه و دفاع از دین مبین اسلام بودند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به پیمان‌شکنی سران فتنه در سال 88 پرداخت و افزود: سران فتنه به کشور و نظام خیانت کردند که البته با بصیرت مردم و تدبیر مقام معظم رهبری خنثی شد.

وی به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: دشمنان با جنگ نرم می‌خواهند جوانان را از اهداف انقلاب اسلامی دور کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

شجونی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و ابراز کرد: دشمنان چشم به انتخابات نهمین دور مجلس شورای اسلامی دوخته‌اند که باید با حضور حداکثری توطئه‌های آنها را خنثی کنیم.

وی در پایان سخنانش افزود: باید در انتخاب خود دقت کرده و اصلح‌ترین کاندیدا را که پیرو ولی فقیه و حامی ارزش‌های نظام باشد را برگزینیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول