اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تحریم‌های اخیر استکبار را بی‌آبرو کرده است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تحریم‌های اخیر و برخی کارشکنی‌های نابجا استکبار جهانی را نسبت به گذشته بی‌آبروتر کرده است.

تحریم‌های اخیر استکبار را بی‌آبرو کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران و کارگزاران نظام اسلامی در آغازین روز دهه فجر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار داشت: استکبار بیش از سه دهه است که بر طبل تحریم و تهدید، ترور و تفرقه می‌کوبد تا شاید بتواند اینگونه در بین کشورها القا کند که مسیر طی شده ملت ایران غلط و اشتباه بوده است.

وی اضافه کرد: ما این روزها در حالی سی و سومین جشن انقلاب را برپا می‌کنیم که پرصلابت‌تر از گذشته در صحنه حاضر شده و به مسئولیت‌های سنگینی که بر عهده داریم با دقت و تدبیر درست عمل می‌کنیم.

رئیس شورای اداری استان اردبیل با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا این مسیر نورانی را راه شناخت حق و زیستن و مردن عزت‌آفرین توصیف کرد و بیان داشت: نظام اسلامی ما به ویژه دولت خدمتگزار در این مدت کمر همت بسته‌اند تا با وجود کارشکنی‌ها و شیطنت‌های متعدد دنباله‌رو احکام اسلامی و خط ولایت باشند تا به این نظام آسیبی وارد نشود.

صابری با برشمردن یکی از ابعاد شیطنت استکبار در ماه‌های اخیر برای به انزوا کشیدن انقلاب اسلامی بیان داشت: امریکا و همدستان اروپایی او در یک بازی از پیش شکست خورده به تحریم نفتی ایران و بانک‌های اقتصادی روی آورده‌اند تا  شاید عقده‌گشایی کنند اما از این حقیقت غافل شده‌اند که در این بازی تنش‌آفرین شکست خورده واقعی خود آنها هستند.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های دهه فجر و افتتاح‌های این ایام اشاره کرد و افزود: به میمنت ایام پیروزی انقلاب اسلامی 257 پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی و اقتصادی به ارزش 157 میلیارد تومان در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل ادامه داد: آماده شدن این پروژه‌ها و در اختیار قرار دادن آن برای مردم افتخارآفرین کمترین خدمت و تحفه‌ای است که مردم ما می‌توانند از شیرینی آن لذت ببرند.

صابری خاطرنشان کرد: ملت ما بدانند که کارگزاران و مدیران اجرایی هرگز از مسیر کار و سازندگی و خدمت جهادگونه خسته نمی‌شوند بلکه با قدرت و توانی مضاعف‌تر در دهه چهارم انقلاب خدمتگزاری صادق و راستگو خواهند بود.

دفتر امام جمعه اردبیل توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری استان اردبیل در ادامه با اشاره به اینکه فضای موجود مصلی و دفتر امام جمعه پاسخگوی حضور آحاد مردم نیست اظهار داشت: ما باید مصلی را به گونه‌ای توسعه دهیم تا فضا برای حضور حداقل 10 درصد جمعیت اردبیل در آن مهیا باشند.

صابری با بیان اینکه این ساخت و ساز به جد با تلاش و مجاهدت مسئولان و کمک‌های مردمی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم از همین فردا حتی در روزهای تعطیل نیز این مجموعه را توسعه دهیم تا در چنین مناسبت‌هایی فضا برای حضور مسئولان و عموم مردم فراهم باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در دیدار امروز کارگزاران نظام اسلامی در استان اردبیل با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل فضا به قدری محدود و تنگ بود که تا دم در و پله‌های فضای منتهی به ورودی آن مملو از حاضرانی بود که به جلسه دعوت شده بودند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول