اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

10 هزار نفر مجری انتخابات مجلس هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: برای انتخابات مجلس در شهرستان کرمان بیش از 500 وسیله نقلیه در نظر گرفته شده و حدود 10 هزار نفر نیروی انسانی مجریان اجرای انتخابات هستند.

10 هزار نفر مجری انتخابات مجلس هستند
بهنام سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: طی دوران انقلاب اسلامی تا به حال شاهد اجرای 29 انتخابات در کشور هستیم و همگی در مناسب‌ترین سطح ممکن و با بهترین شیوه قانونی در سطح جهان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در انتخابات مسئولان خادم مردم و هماهنگ کننده امور بوده و نقش اصلی بر عهده مردم است، گفت: انتخابات سال جاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و چشم امید ملت‌های ستمدیده و نهضت‌های آزادیبخش جهان به ایران اسلامی است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در فتنه 88 عده‌ای فریب خورده که قصد خیانت به اسلام و انقلاب را داشتند و سکان هدایت خود را به بیگانگان سپرده بودند، تلاش کردند تا حضور بی‌نظیر مردم را با فتنه‌انگیزی‌های خود کم‌رنگ کنند.

سعیدی افزود: مردم همیشه در صحنه و بیدار ایران اسلامی با رهبری‌های مدبرانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در حماسه 9 دی با بصیرت و حضور به موقع توطئه دشمن را خنثی کردند.

فرماندار کرمان بیان داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب یاس دشمنان و شادی و خرسندی دوستان می‌شود.

سعیدی ابراز داشت: برای انتخابات پیش رو در شهرستان کرمان بیش از 500 وسیله نقلیه در نظر گرفته شده و حدود 10 هزار نفر نیروی انسانی مجریان اجرای انتخابات هستند.

وی اذعان داشت: همه ادارات و سازمان‌ها باید تمام امکانات خود را برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات بسیج کنند و از هیچ تلاش و خدمتی مضایقه نکنند.

سعیدی خاطرنشان کرد: ائمه جماعات باید در جلسات و سخنان خود مردم را برای مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات تشویق و آگاه کنند و با کارگیری تمام امکانات مساجد، تکایا و هیئت‌های مذهبی در مسیر این امر مهم نهایت تلاش خود را به عمل آورند.

وی با بیان اینکه از 350 شعبه اخذ رأی در کرمان 130 شعبه در بخش‌ها و 220 شعبه در شهرستان کرمان در نظر گرفته شده عنوان کرد: از این تعداد حدود 80 شعبه در مساجد و تکایا واقع شده است.

سعیدی با تاکید بر وظیفه سنگین مسئولان به منظور فراهم ساختن زمینه حضور همه مردم در انتخابات اذعان داشت: وظیفه سنگین ما هم در برابر خداوند و هم قانون این است که مردم بتوانند با آرامش و بدون دغدغه برگ رای خود را به صندوق بیندازند.

فرماندار کرمان ابراز امیدواری کرد با حضور حداکثری مردم در 12 اسفند نمایندگانی وارد مجلس شوند که خود مروج مکتب اسلام و فرهنگ سیدالشهدا در جامعه باشند و برای آبادانی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذار نباشند.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول