اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

تحریم‌های اروپا همانند دفعات گذشته بی‌نتیجه خواهد ماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه هشترود گفت:تحریم‌های اروپاییان همانند دفعات گذشته بی‌نتیجه خواهد ماند.

تحریم‌های اروپا همانند دفعات گذشته بی‌نتیجه خواهد ماند

سید سعید رشادی امروز در گفت‌وگو با فارس در هشترود افزود: هدف غرب و اروپاییان از خرید نکردن نفت ایران و درباره اعمال تحریم‌ها نفت ایران، برپایی جنگ روانی است.

وی گفت: تحریم‌های صورت گرفته غرب و اروپا بار اول نیست که بر کشور و ملت ما اعمال می‌شود و قطعا این چنین تحریم‌هایی نمی‌تواند جلوی پیشرفت ما را در عرصه‌های مختلف بگیرد.

رشادی، تمام تحریم‌های صورت گرفته در قبال ایران اسلامی را بی‌اثر خواند و اظهار داشت: اروپا گول آمریکا را در مورد تحریم نفت خورده و هدفشان هم تضعیف انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی است. 

وی افزود: مردم ما هوشیارند و با تمسک به ائمه اطهار و امام زمان و با پیروی از فرامین ولایت فقیه زمان خودشان با شرکت در این انتخابات مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان غربی خواهند زد.

امام جمعه هشترود افزود: مردم در 12 اسفند با حضور حداکثری خود دشمنان اسلام و غرب را مایوس خواهند کرد.

رشادی، با بیان اینکه تبعیت کامل از ولایت فقیه سبب تقویت و بصیرت‌افزایی آنان می‌شود، تصریح کرد: ایجاد زمینه حضور همه مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری اقشار مختلف در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید مورد توجه و اهتمام همه مسئولان شهرستان باشد.

وی گفت: مشارکت پرشور مردم در این دوره از انتخابات با توجه به رویدادهای منطقه و تحرکات دشمنان بسیار مهم است و باید بستر این حضور و مشارکت به خوبی فراهم شود.

امام جمعه هشترود اظهار داشت: بی‌شک ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی ۱۲ اسفند با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری می‌آفرینند، حماسه‌ای پرشور و جاودانه که به قطع و یقین همراه با بصیرت و هوشیاری خواهد بود.

رشادی افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی پیوسته در پی ضربه وارد کردن به نظام بوده‌اند و در این راستا تمام کوشش خود را با صرف هزینه‌های گزاف به کار بسته‌اند اما بدون شک حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس نهم بار دیگر تمام توطئه‌های آنان را نقش برآب خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هر چه از عمر پربرکت نظام اسلامی می‌گذرد، مردم متعهد و انقلابی ایران اسلامی به اهمیت حضور و نقش تعیین‌کننده خود در صحنه‌های انقلاب، آگاه‌تر می‌شوند و دوام و بقای انقلاب خود را بهتر درمی‌یابند.

رشادی افزود: در انتخابات آتی مجلس نیز مردم مانند همیشه با تبعیت از فرامین رهبری با حضوری فعال همچنین با انتخاب نمایندگانی اصلح، متعهد، ولایی و اصولگرا، مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی و داخلی خواهند زد.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول