اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق غیردولتی توسعه صنعت نساجی و پوشاک ایران:

حضور خارجی‌ها در نمایشگاه‌های ایران نشان برون‌رفت از تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق غیر دولتی توسعه صنعت نساجی و پوشاک ایران گفت: حضور شرکت‌های حاضر در نمایشگاه صنعت نساجی، بیانگر عشق و علاقه صنعتگران حوزه نساجی است که همین علاقه‌مندی راه برون رفت از تحریم‌ها را ایجاد می‌کند.

حضور خارجی‌ها در نمایشگاه‌های ایران نشان برون‌رفت از تحریم‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدتقی گرجی‌نیا عصر امروز در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی در نمایشگاه بین‌‌المللی مشهد اظهار داشت: خوشبختانه واحدهای حاضر در نمایشگاه از توانمندی‌های بالایی برخوردار هستند و امید است که علاوه بر عموم مردم، متخصصان نیز در این نمایشگاه حضور یابند و با پیشرفت‌هایی که در صنعت نساجی و به ویژه منسوجات خانگی به وجود آمده از نزدیک آشنا شوند.

رئیس صندوق غیردولتی توسعه صنعت نساجی و پوشاک ایران افزود: متاسفانه با وجود قدمتی که ایران در عرصه نساجی داشته، امروز در موقعیتی که شایسته نساجی این کشور باشد قرار ندارد. وی اظهار داشت: وجود رقبایی مانند ترکیه که توانسته با حمایت‌هایی جانبی بخشی از بازارهای هدف صادرات صنایع نساجی ایران را از آن خود کند؛ به این مسئله دامن زده است.

گرجی‌نیا حضور ایران در بازارهای سنتی را مناسب عنوان کرد و افزود: امیدواریم با حمایت‌های دولت از صنعت نساجی به عنوان گسترده‌ترین صنعت کشور، ایران در بازارهای منطقه حضور چشمگیری داشته باشد.

رئیس صندوق غیر دولتی توسعه صنعت نساجی و پوشاک ایران تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه‌هایی با موضوع نساجی و به‌ویژه منسوجات خانگی عرصه را برای ارائه تولیدات و توانمندی‌های صنعت نساجی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول