اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

فتنه‌ 88 در انتخابات مجلس تکرار نخواهد شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت گفت: دشمن اگر به فکر این است که قضایای انتخابات 88 در انتخابات پیش رو اتفاق بیفتد کور خوانده است.

فتنه‌ 88 در انتخابات مجلس تکرار نخواهد شد
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مردم ایران اسلامی همواره در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حضور پرشور و گسترده داشته‌اند.
امام جمعه دهدشت افزود: ملت ایران با انقلاب مردمی خود چنین ساختار حکومتی را به وجود آوردند.
وی خاطرنشان کرد: مردم با انتخاباتی از قبیل خبرگان، مجلس، شوراها و ریاست جمهوری در واقع خود متولی حکومت هستند.
حسینی ابراز داشت: پیشرفت‌های امروزی کشور برگرفته از همدلی، همت و حضور گسترده ملت ایران در همه صحنه‌ها است.
وی عنوان کرد: در پی پیروزی انقلاب اسلامی منافع استکبار و در راس آن‌ها امریکا به خطر افتاد که در بدو انقلاب فشارها و تهدید‌های خود را شروع کردند.
امام جمعه دهدشت اضافه کرد: دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام استفاده کردند که شامل جنگ تحمیلی، پدیده شوم ترور، جنگ نرم و تحریم‌های بین‌المللی بود ولی این توطئه‌ها با حضور همیشگی و حماسی مردم خنثی شدند.
حسینی یادآور شد: یکی از عللی که استکبار از آن واهمه داشته و اکنون نیز وجود دارد تبدیل شدن ایران به الگویی در بین کشورهای مسلمان منطقه است که در حال حاضر شاهدیم بسیاری از ملت‌های منطقه بیدار شده و حکومت‌های دست‌نشانده خود را سرنگون می‌کنند.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: یکی از گزینه‌هایی که دشمنان ما برای ضربه زدن به انقلاب سعی دارند از آن استفاده کنند موضوع انتخابات است.
وی گفت: هدف نخست استکبار در بحث انتخابات کم رنگ کردن حضور مردم در عرصه انتخابات است و در مرحله دوم نیز سعی بر ایجاد تنش دارند.
حسینی یادآور شد: دشمنان و نوکران داخلی آن‌ها با همین فتنه‌انگیزی‌ها حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری را در کام ملت به تلخی کشاندند.
امام جمعه دهدشت عنوان کرد: ملت ایران با تجربه‌ای که در انتخابات گذشته کسب کردند به حتم نخواهند گذاشت کسی در این عرصه سوءاستفاده کند و دست‌های ناپاک دشمنان را قطع خواهند کرد.
حسینی تاکید کرد: ملت ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای همچون پتکی بر فرق فتنه‌گران داخلی و خارجی خواهند بود.
انتهای پیام/صا30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول