اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ائمه جمعه شهرستان سوادکوه:

حضور حداکثری از انتظارات رهبری برای انتخابات مجلس است

خبرگزاری فارس: ائمه جمعه شهرستان سوادکوه با اشاره به سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور حداکثری در انتخابات مجلس نهم را از انتظارات مقام معظم رهبری ذکر کرد.

حضور حداکثری از انتظارات رهبری برای انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، ائمه جمعه شهرهای پل سفید، زیراب و شیرگاه در خطبه‌های این هفته با اشاره به آغاز دهه فجر، پیروزی انقلاب اسلامی را تداوم راه ائمه ذکر کرده‌اند و خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم شده‌اند.

 

* انقلاب اسلامی در مسیر پیامبر اکرم و ائمه حرکت می‌کند

امام جمعه شیرگاه با بیان این مطلب که در اسلام از بیان سخنان بی‌حاصل و جدال بین مردم نهی شده است، گفت: جدال و سخنان بیهوده، ارزش و منزلت فرد را زیر سئوال می‌برد.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی افزود: داستان‌های قرآنی برای عبرت مسلمانان نازل شده است و صفات نیکوکاران و راست‌گویان در آن بیان شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که هرگاه انسان از مسیر حق خارج شود، مانند حیوانات درنده به فکر منافع خود می‌افتد، خاطرنشان کرد: هیتلر، صدام و سردمداران آمریکا با دوری از حق مانند حیوانات وحشی به دیگران ظلم کرده‌اند.

امام جمعه شیرگاه تصریح کرد: همراهی روحانیت با آرمان‌های امام راحل و حمایت و پشتیبانی از آن موجب موفقیت این نظام الهی شده است.

مهدوی، انقلاب اسلامی را در ادامه آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل اسلامی و راه پیامبر اکرم و ائمه ذکر کرد.

 

* حضور حداکثری از انتظارات مقام معظم رهبری برای انتخابات مجلس نهم است

امام جمعه موقت شهر زیراب با اشاره به صفات مومنان گفت: در آیات و احادیث مختلف صفات انسان کامل بیان شده است که با اجرای آن دستورات، سعادت دنیوی و اخروی نصیب فرد می‌شود.

حجت‌الاسلام علی رضانژاد به شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت امام عصر (عج) اشاره کرد و افزود: مصائب ائمه اطهار به تقویت پایه‌های دین اسلام و حقانیت شیعه منجر شده است.

امام جمعه موقت شهر زیراب به عوامل شکل‌گیری و تثبیت انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: اتکا به خدا و ائمه اطهار، وحدت کلمه و همراهی روحانیت از عوامل اصلی شکل‌گیری و موفقیت‌های نظام بوده است.

وی، حضور در انتخابات آینده را مهم و اساسی توصیف و تصریح کرد: حضور حداکثری از انتظارات مقام معظم رهبری برای انتخابات مجلس نهم است.

 

*با مطالعه برنامه‌ها و کارنامه‌های کاندیداها به اصلح‌ترین آنها رای بدهیم

امام جمعه پل سفید با دعوت نمازگزاران به تقوا و دوری از گناهان، گفت: انجام واجبات و ترک محرمات راز عاقبت به خیری است.

حجت‌الاسلام احمد قربانی با اشاره به آغاز امامت امام عصر (عج) خاطرنشان کرد: حضور دوازدهمین امام شیعیان و شرایط و خصوصیات ایشان، بیانگر ختم دین و سپردن مدیریت جهان به حاکم جامع الشرایط است.

وی با بیان این مطلب که در انتخابات مجلس نهم باید همه توان را برای انتخاب گزینه‌هایی متعهد و کاردان صرف کنیم، تصریح کرد: با مطالعه برنامه‌ها و کارنامه‌های کاندیداها به اصلح‌ترین آنها رای بدهیم.

وی به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی در مسیر گسترش ارزش‌های اسلامی و انسانی و مبارزه با جهان‌خواران گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول