اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

انتخابات مجلس باید زیبنده ولایت باشد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رعایت اصول اخلاقی، عدالت‌محوری و صیانت از آرا‌ی مردم باید زیبنده ولایت باشد.

انتخابات مجلس باید زیبنده ولایت باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در جریان بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان اظهار داشت: تاکنون تلاش‌های قابل قبولی در زمینه برگزاری انتخابات انجام و تدابیر خوبی اندیشیده شده است.

وی با تأکید بر قانون‌مداری افزود: وقتی به قانون، تعهدی نگاه کنیم و به رهنمود مقام عظمای ولایت که فرموده‌اند" خلاف قانون خلاف شرع عمل کردن است" بنگریم، باید نگاه به مسئله قانون، ویژه باشد، بنابراین ما به انتخابات با مفهوم قانون‌مندی نگاه می‌کنیم.

وی موضوع دوم را حضور گسترده مردم دانست و بیان داشت: مقام معظم رهبری بر تلاش برای حضور گسترده مردم تاکید می‌کنند و همه ما تا جایی که امکان دارد، باید کمک و زمینه رقابت را زیاد کنیم تا زمینه حضور پررنگ‌تر شود و شاهد انتخاباتی پر شور و با نشاط باشیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه نکته سوم اخلاق‌مداری است، خاطرنشان کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رعایت اصول اخلاقی، عدالت‌محوری و صیانت از آرا‌ی مردم باید زیبنده ولایت باشد.

نجار گفت: هدف ما از انتخابات این است تا عده‌ای به مجلس راه پیدا کنند و با تصویب قوانین از آرمان‌های امام، اهداف ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

وی عنوان کرد: کاندیداها در عمل و در اجرا توانمندی‌های خود را معرفی و از تخریب دیگران برای رسیدن به اهداف خود پرهیز کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول