اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

اکثریت کاندیداهای انتخابات مجلس در تویسرکان اصولگرا هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان گفت: اکثریت کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصولگرا هستند.

اکثریت کاندیداهای انتخابات مجلس در تویسرکان اصولگرا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده عصر امروز در جمع مسئولان شهرستان تویسرکان 12 بهمن را روز تجدید میثاق مجدد ملت با رهبری و انقلاب خواند و اظهار داشت: ملت ایران با اتکا به خداوند متعالی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با تبعیت از رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) عناصر ظالم را سرکوب و ابرقدرت‌های جهانی را با استقلال خود به ذلت کشانند.

وی تأکید کرد: حکومت جمهوری اسلامی ایران نخستین حکومت اسلامی است که بعد از امامت حضرت علی (ع) در این کره خاکی تشکیل و تاکنون با وجود توطئه‌های گوناگون، در چارچوب اجرای آموزه‌های الهی در عرصه جهانی به صورت فراگیر در حال رشد است.

امام جمعه تویسرکان خاطرنشان شد: انقلاب ما یک انقلاب و نظام مردمی است چرا که ملت آگاه ایران با شور و شعور بالای خود در انتخابات مختلف نسبت به تعیین سرنوشت خود اقدام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما مقدمه‌ای برای بیداری مسلمانان در جهان اسلام است، تصریح کرد: نتیجه 33 سال حرکت متعالی، اهتمام و ایستادگی همه جانبه مردم این مرز و بوم در مقابله با هجمه‌های سخت افزاری و نرم افزاری  ابرقدرت‌ها، گسترش موج بیداری اسلامی در سراسر دنیا است.

ارزنده با بیان اینکه چهره‌سازی نامطلوب و بد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف شاخص دشمن است یادآور شد: با توجه به موقعیت حساس انتخابات، دشمن با هدف تحریف و خدشه‌دار کردن جایگاه نظام، با رصد تمام زوایای خرد و کلان این امر از همه فرصت‌ها برای رسیدن به هدف خود بهره خواهد گرفت، بنابراین باید هوشیار و بصیر بود.

وی مشارکت حداکثری مردم  را کاربردی‌ترین عنصر در خنثی‌سازی ترفندها و حربه‌های بیگانگان دانست و گفت: ارتقای بصیرت، بینش و شعور سیاسی، قانونمند عمل کردن در راستای برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم در سطح شهرستان در همه حوزه‌ها از ضروریات این مهم محسوب می شود.

امام جمعه تویسرکان در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر اینکه اکثریت کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصولگرا هستند، خاطرنشان کرد: مردم خودشان چارچوب انتخاب و شاخصه‌های اصلی یک نماینده اصولگرا را می‌دانند و به خوبی تشخیص می‌دهند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول