اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد رکوردشکن انتخابات مجلس می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد در عرصه حضور پرشور مردم با بصیرت و ولایت‌مدار خود در انتخابات مجلس رکوردشکن می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمد رکوردشکن انتخابات مجلس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، اکبر نیکزاد در جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی که با حضور هیئت‌های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران یک فرصت و یک نعمت الهی بوده و باید از این فرصت بهره‌های لازم برده شود.

وی پرداختن به امور مردم توسط خود مردم و از بین بردن نظام شاهنشاهی را از اهداف مهم انقلاب اسلامی دانست و آن را موهبتی الهی و نعمتی الهی برای مسئولان و مردم عنوان کرد.

نیکزاد انتخابات را سپردن امور مردم به خود مردم عنوان کرد و بیان داشت: در جمهوری اسلامی ایران، جمهوریت به معنای سپردن امور مردم به خود مردم در چارچوب نظام مقدس اسلامی و قوانین و مقررات است.

* مسئولان در مقابل خون شهدا احساس مسئولیت کنند

این مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مسئولان و مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند که بر سر سفره شهدا نشسته‌اند پس باید نسبت به این میراث و سرمایه الهی احساس مسئولیت کنند.

نیکزاد با تأکید بر احترام به قانون اساسی ایران اسلامی تصریح کرد: قانون و انتخابات از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که همه با پایبندی و احترام به آن مراحل مختلف روند اجرای انتخابات را بپذیرند.

نیکزاد با تشریح مراحل تایید صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی گفت: همه داوطلبان شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی محترم هستند که بعد از گذشتن از فیلترهای مختلف کاندیداهای مورد تأیید مراجع نظارتی و شورای نگهبان می‌شوند.

* همه در انتخابات پایبند به قانون باشند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: اگر همه به قانون پایبند‌ باشند هیچ‌گونه مشکلی برای کسی به وجود نمی‌آید و مراتب به طور طبیعی و طبق روال قانونی پیش می‌رود.

وی ادامه داد: رعایت قانون سبب رسیدن همه به حق و حقوق خود می‌‌شود و اگر در جایی خروج از ریل قانون مشاهده شد تذکر دادن لازم و ضروری است.

نیکزاد با تأکید بر پرهیز از تفسیر قانون و کم و بیش عمل کردن به قانون، از مسئولان هیئت‌های اجرایی و شورای نگهبان خواست در این زمینه دقت نظر لازم را داشته باشند.

* بهتر است برخی در مورد انتخابات نظریه‌پردازی نکنند

وی با انتقاد از نظریه‌پردازی بعضی افراد و نسبت دادن آن به نظرات مردم گفت: برخی افراد پیش‌بینی‌های شخصی خود را به حساب نظرات مردم می‌گذارند که این موضوعی غیر اخلاقی‌ است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: نظرات شخصی نباید در روند انتخابات دخالت داده شود و همه مردم و مسئولان باید با عمل به قانون برگزار کننده انتخاباتی سالم و پرشور باشند.

نیکزاد افزود: مردم و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران خواستار برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری هستند که باید در این زمینه تلاش کرد.

وی رعایت قانون را بزرگترین کمک در روند اجرایی انتخابات دانست که سبب رضایتمندی در میان اقشار مختلف مردم و مسئولان می‌شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هرجا و از هر روزنه‌ای قصد ضربه زدن و آسیب رساندن به این نظام مقدس را دارند. 

نیکزاد با اشاره به نقش انکار ناپذیر انقلاب اسلامی ایران در شکل‌گیری خیزش‌های منطقه و بیداری اسلامی ابراز داشت: ملت ولایتمدار ایران اسلامی علمدار مبارزه با استکبار جهانی هستند و خیزش‌های منطقه از جمهوری اسلامی ایران الهام گرفته است.

وی تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران را در ضربه زدن به ارزش‌‌ها و آرمان‌های انقلاب شکست خورده دانست و بیان داشت: دشمنان این نظام مقدس بدون تعارف و بدون پرده سخن می‌گویند و با تصویب اعتبارات کلان و هزینه کردن این اعتبارات برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد راز اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را ولایت‌مداری ملت ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم ایران اسلامی ولایت‌مدار هستند و گوش به فرمان رهبری در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری فعال دارند.

* کهگیلویه و بویراحمد در ولایت‌مداری پیشتاز است

نیکزاد تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد با تقدیم کردن افزون بر یک‌هزار و 800 شهید به انقلاب اسلامی ایران  زبانزد عام و خاص و مشهور به ولایت‌مداری هستند.

وی با توجه به بصیرت بالای مردم کهگیلویه و بویراحمد و پشتیبانی همیشگی آنها از ولایت فقیه خطاب به مردم کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزار کردن انتخاباتی سالم، پرشور، با نشاط و با حضور حداکثری خواسته رهبری بوده و ملت با بصیرت ایران و کهگیلویه و بویراحمد باید در این زمینه هوشیار باشند.

این مقام سیاسی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در نشستی با حضور مدیران کل ادارات و سازمان‌های کهگیلویه و بویراحمد هماهنگی لازم برای تأمین ماشین‌آلات، ساختمان‌‌ها، امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به عمل آمده ‌است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تایید کرد: برگزاری باشکوه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری به دفتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌افزاید.

نیکزاد خاطرنشان کرد: برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم آبروی نظام بوده و همه مسئولان در رده‌های مختلف کشوری، استانی و شهرستانی باید دست به دست هم داده و برای تحقق این مهم همچون انتخابات گذشته تلاش کنند.

* همه مرحل انتخابات را رصد می‌کنیم

وی افزود: رضایت پروردگار، شهدا و مقام معظم رهبری در نتیجه برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم حاصل می‌شود و ملت و مسئولان با بصیرت نظام به این موضوع توجه دارند.

عالی‌ترین مقام اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: روند برگزاری انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد در تمامی مراحل به ریز رصد می‌شود و تاکنون طبق برنامه زمانبندی و بر اساس قانون و ضوابط پیش رفته است.

نیکزاد خطاب به مسئولان برگزاری انتخابات ابراز داشت: فرمانداران، بخشداران و مسئولان مربوطه همه نیازسنجی‌های لازم برای برگزاری انتخابات را در نظر بگیرند و برای تأمین امکانات مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهند.

وی یادآور شد: برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور همه مسئولان کشوری و محلی پای کار هستند و طبق سوابق گذشته کهگیلویه و بویراحمد نشان از برگزاری انتخاباتی باشکوه دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: در بحث انتخابات کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در کشور رکورد تازه‌ای را رقم می‌زنند و حضور پرشور و نشاط مردم ولایتمدار این استان در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را بار دیگر خنثی می‌کند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول