اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند:

1200 نفر کار اجرایی انتخابات را در گتوند برعهده دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند گفت: کار اجرای انتخابات در حوزه انتخابیه گتوند برعهده بیش از یک هزار و 200 نفر است.

1200 نفر کار اجرایی انتخابات را در گتوند برعهده دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند قدرت‌الله امانی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گتوند با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در شهرستان گتوند یک ‌هزار و 200 نفر کار اجرایی انتخابات را به عهده دارند.
وی با اشاره به لزوم حضور حداکثری در انتخابات افزود: امسال انتخابات حساسی را پیش رو داریم و باید تلاش کنیم تا با حضور باشکوه مردم در انتخابات، مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی زده شود.
وی با تاکید بر بی‌طرفی عوامل اجرایی انتخابات تصریح کرد: عوامل اجرایی انتخابات اعم از مسئولان هیئت‌ها و سایر بخش‌ها، هم‌چنین مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با بی‌طرفی کامل، امانت‌داری را رعایت کرده و در صیانت از آرای مردم کوشا باشند.
وی خاطرنشان کرد: نظارت زیادی بر امور انتخاباتی در شهرستان گتوند وجود دارد و از نظر امنیتی نیز احاطه کاملی بر مسائل وجود دارد.
وی افزود: برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی تلاش کنند.
امانی‌پور تاکید کرد: انتخابات مظهر مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی است و باید تلاش کرد تا هیچ خدشه‌ای به سلامت انتخابات وارد نشود و همان‌گونه که در دوره‌های قبل انتخابات در کشور نیز چنین بوده است.
حوزه انتخابیه شهرستان گتوند به عنوان حوزه انتخابیه فرعی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های شهرستان شوشتر و گتوند فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول